Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


PEUGEOT už má 70 % elektrifikovaných modelov

Elektrifikácia je stredobodom stratégie značky PEUGEOT a nový PEUGEOT 308 ponúkajú hneď od uvedenia na trh aj plug-in hybridné motory. Do konca 2021 tieto nové modely zvýšia podiel elektrifikovaných modelov na 70%, a to vrátane úžitkových automobilov. Do roku 2023 bude v Európe elektrifikovaných až 85% modelov značky a do roku 2025 všetky modely budú mať aj elektrifikovaného zástupcu.

Nový PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 poskytuje až 225 koní kombináciou motora PureTech s výkonom 180 koní (132 kW) a elektrického motora s výkonom 81 kW spojeného s 8-stupňovou prevodovkou e-EAT8 (od 26 g C0₂ na km a až 59 km na čistú elektriku podľa normy WLTP). Verzia HYBRID 180 e-EAT8 je poháňaná motorom PureTech s výkonom 150 koní (110 kW) spojeným s rovnakým elektromotorom s výkonom 81 kW a prevodovkou e-EAT8 (od 25 g C0₂ na km a do 60 km na čistú elektriku podľa normy WLTP).

Peugeot 308 SW – Francúzi opäť dokázali spraviť nádherne kombi

Elektrifikácia modelov PEUGEOT sa začala pred tromi rokmi uvedením modelu e-208 a odvtedy  priniesli aj tieto 100% elektrické modely: e-208, e-2008, Traveller a Expert; a tieto plug-in hybridy: 3008 a 508. V prvých piatich mesiacoch roku 2021 je PEUGEOT druhou najpredávanejšou značkou v Európe z hľadiska celkových tržieb a je už treťou najpredávanejšou všeobecnou značkou pre elektrifikované vozidlá. PEUGEOT e-208 a e-2008 sú na druhom mieste vo svojich príslušných segmentoch BEV a každý mesiac získavajú segmentový podiel.

„Elektrifikácia je jadrom našej stratégie„ Power of Choice “, ktorá dáva našim zákazníkom možnosť vybrať si motor, či už konvenčný alebo elektrifikovaný, ktorý najlepšie vyhovuje ich potrebám. Vynikajúce predajné výsledky našich elektrifikovaných modelov ukazujú, že v Európe toto stratégia prináša ovocie. V medzinárodnom meradle použijeme portfólio elektrifikovaných modelov, aby sme vynikli ako vynaliezavá a prémiová značka. Nech sme kdekoľvek, chceme byť skutočnými hybateľmi pokroku, “hovorí Linda Jackson, generálny riaditeľ spoločnosti PEUGEOT.

Peugeot e-2008 – Plyšáčik na baterky

Stratégiu „Power of Choice“ umožňujú multienergetické platformy skupiny, ktoré umožňujú nastaviť technológiu, ktorá najlepšie vyhovuje potrebám zákazníkov v danom modeli: elektrickú, plug-in hybridnú alebo spaľovaciu.

Elektrická ponuka zahŕňa osobné aj úžitkové automobily. Značka ponúka 100% elektrickú verziu každého z modelov radu úžitkových automobilov, ktorá umožňuje profesionálom bezproblémový prístup do zelených oblastí veľkých miest a zároveň si vychutnáva nakladací objem, ktorý je presne rovnaký ako pri spaľovacích verziách.

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov