Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku

BMW Concept Compact Sedan

BMW na autosalóne v Číne predstavilo štúdiu kompaktného vozidla. Tento automobil naznačuje možný obraz budúcej generácie 1, ktorá príde na trh s trojvalcovými motormi a pohonom predným  kolies.

Autosalón v Číne je pre automobilky dôležitým miestom. Čínsky trh je veľkým podielom každého výrobcu a tak tu predstavuje tie najnovšie štúdie a modely. BMW na tohtoročnom autosalóne predstavilo zaujímavý koncept, ktorý je predobrazom budúcnosti kompaktných sedanov.

Práve prémiové kompaktné sedany sú v Číne obľúbené a predstavujú možný potenciál rastu. Predná časť štúdie je pre BMW typická. Veľké „ľadvinky“ však nie sú spojené s prednými svetlometmi, ako pri najnovších sedanoch BMW.

Predný nárazník má bočné otvory na chladenie bŕzd a veľký stredný otvor so štvoruholníkovým tvarom. Bočná silueta prezradí veľké 20-palcové disky s dvojitými ramenami a dlhý rázvor, ktorý opticky predlžuje koncept na úroveň strednej triedy.

BMW Concept Compact Sedan BMW Concept Compact Sedan

Exkluzívny bronzový odtieň Liquid Metal Bronze vyzdvihne každý detail karosérie. Spätné zrkadlá majú kryty z lešteného hliníku. Zadné svetlomety predstavujú bežné BMW s tvarom písmena L a LED technológiou.

Interiér je orientovaný na vodiča. V zornom poli má pomocníka v podobe Head-Up displeja, ktorý premieta všetky dôležité údaje o vozidle a premávke pred ním. Prístrojová doska elegantne prechádza do dverí.

Exkluzívna koža Nappa je kombinovaná s drevom s otvorenými pórmi a brúseným hliníkom. Všetky materiály nájdeme na palubnej doske. Predné dvere vizuálne pokračujú do B-stĺpika a zväčšujú tým pocit z interiéru.

BMW Concept Compact Sedan BMW Concept Compact Sedan

Športové predné sedadlá sú dodávané s dvojicou samostatných zadných sedadiel. Mäkká prírodná koža Nappa je k dispozícii s Ivory, sivohnedou a hnedou farbou. Veľká presklená strecha prinesie do interiéru ešte viac svetla.

Ovládač systému iDrive má maximálne možný jemný povrch pre ľahké ovládanie. V strede palubnej dosky je 8,8-palcová dotyková obrazovka. Ergonomický tvar všetkých prvkov v interiéri prináša lepší komfort počas jazdy. Na skutočnú podobu budúceho BMW 1 si však musíme ešte chvíľu počkať.

MM, BMW

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov