Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Test: Škoda Karoq 1,5 TSI 7°DSG 30 Edition – Zlatý rez

Škoda Karoq je pre mnohé rodiny náhradou za Octaviu a my sa tomu nedivíme.

Škoda Karoq s výhodným financovaním cez ŠKODA Financial Services
Bez poplatkov, s akontáciou od 10% do 40% a dĺžkou financovania od 24 do 60 mesiacov

Typ financovania: ŠKODA NaMieru s 3 možnosťami ukončenia financovania

  • Auto vymeníte za nové
  • Doplatíte zvyšnú sumu jednorazovo alebo si ju prefinancujete
  • Auto môžete vrátiť
  • Dĺžka splácania: 48 mesiacov
  • Akontácia: 30%
  • Ročný nájazd: 20.000 km
  • Spracovateľský poplatok: 0€
  • Značkové ŠKODA poistenie v splátke: PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo

Mesačne za 270€ vrátane poistenia*

Základná verzia Škoda Karoq 1.0 TSI v cenníkovej cene 26.790€
Posledná navýšená splátka: 15.372 €

Testovaná verzia Škoda Karoq 1.5 TSI 110kW/150k 7°AP v cene 35.607€ mesačne za 363€ vrátane poistenia*

Posledná navýšená splátka: 15.372 €

* Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Výška splátka sa môže meniť v závislosti od aktuálnej úrokovej sadzby. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. ŠKODA nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u autorizovaných predajcov zn. ŠKODA.

Vypočítaj si svoju splátku: ŠKODA kalkulačka

Je to rovnaký príbeh takmer všade. Kedysi obľúbené kombi nahradí SUV. Namiesto Golfu je to T-Roc, namiesto Passatu Tiguan, namiesto Astry Mokka a namiesto Octavie je to Karoq. Jednoducho ľudia menia priority a na meno či tradíciu sa nemôžete spoľahnúť už takmer nikde. Škoda Karoq už deklasovala mnohých konkurentov a aj naďalej si udržiava pozíciu bestselleru a je trvalo umiestnená v TOP3 najpredávanejších modelov škodovky. Takže akékoľvek vysvetľovanie modelu, opis dizajnu či umelú reklamu Karoq nepotrebuje. Pre mnohých motoristov hľadajúcich stredne veľké SUV je to proste prvá voľba.

Po facelifte má krajšie predné svetlomety, novú LED technológiu a čo je ešte dôležitejšie – má viacej recyklovaných materiálov. Proste ak ste niekde vyhodili ruksak do žltého kontajnera, možno sa práve vrátil k vám! Naozaj! A musím uznať, že atmosféra za volantom je príjemná, intímne známa a ničím nerušená. Odkladacích priestorov je tu viac ako dosť a ak si potrebujete schovať v interiéri darček na Vianoce, dá sa aj to.

Motor roka

Motor 1,5 TSI túto cenu nikdy nevyhral, no u mňa by ju mal. Je adekvátne silný, jeho potenciu vyjadruje maximálny výkon 110 kW (150 k), resp. krútiaci moment 250 Nm a v spolupráci so sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou produkuje okrem slušnej dynamiky aj mimoriadne priaznivú spotrebu. V našom prípade na hranici 6,6 litra benzínu na 100 kilometrov. Voľnejšou prácou s plynom však nemáte problém znížiť spotrebu o ďalší liter. Tento motor ma udivuje zakaždým, keď si na ňom zajazdím. Palec hore pre vývojárov, páni, páči sa mi vaša robota. Najmä v zrkadle neustále tlaku na znižovanie emisií. A už spomínaná dynamika? Z nuly na stovku za rovných 9 sekúnd a maximálna rýchlosť je za hranicou „dvojstovky“. Jazdné vlastnosti sú príjemné, poľná cesta sa dá absolvovať pod plynom a variabilita sedadiel nepozná hraníc. A ešte niečo! Môžete si objednať aj plnohodnotnú rezervu! Stačí, ak sa na konfigurátore nerozšantíte a bez problémov stiahnete cenu pod úroveň 30-tisíc eur. Ak si odrátate DPH, tak výsledok vás poteší aj v dnešných ťažkých časoch!

Stručne

Čo treba uznať

  • Vynikajúca priemerná spotreba motora 1,5 TSI.

Čo nám chýbalo

  • V zásade nič – možno krajšie disky, ale tie si kúpite.

Čo nás prekvapilo

  • Množstvo odkladacích priestorov.

Test: Škoda Karoq 2,0 TSI 140 kW (190k) 7°AP 4×4 SportLine – Na vrchole

Škoda Karoq 1,5 TSI 7°DSG 30 Edition

  • Cena (základ/test) 26 790/35 607 €
  • Záruka 2 roky bez obmedzenia km

Motor

  • Prepĺňaný zážihový R4/16V, zdvihový objem valcov 1 498 cm3, max. výkon 110 kW (150 k) pri 5 000 ot.min-1, max. krútiaci moment 250 Nm pri 1 500 – 3 500 ot.min-1. Emisie CO2 140 g/km.

Jazdné výkony

  • 0 – 100 km/h za 9,0 s, vmax = 210 km/h, spotreba WLTP/test 6,1/6,3 l/100 km.

Konektivita a batožinový priestor

  • 230 V – áno
  • USB-C – 4×
  • Wi-fi – áno
  • Zrkadlenie – áno
  • Uhlopriečka: 8
  • Batožinový priestor: 521 dm3

Škoda Karoq s výhodným financovaním cez ŠKODA Financial Services
Bez poplatkov, s akontáciou od 10% do 40% a dĺžkou financovania od 24 do 60 mesiacov

Typ financovania: ŠKODA NaMieru s 3 možnosťami ukončenia financovania

  • Auto vymeníte za nové
  • Doplatíte zvyšnú sumu jednorazovo alebo si ju prefinancujete
  • Auto môžete vrátiť
  • Dĺžka splácania: 48 mesiacov
  • Akontácia: 30%
  • Ročný nájazd: 20.000 km
  • Spracovateľský poplatok: 0€
  • Značkové ŠKODA poistenie v splátke: PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo

Mesačne za 270€ vrátane poistenia*

Základná verzia Škoda Karoq 1.0 TSI v cenníkovej cene 26.790€
Posledná navýšená splátka: 15.372 €

Testovaná verzia Škoda Karoq 1.5 TSI 110kW/150k 7°AP v cene 35.607€ mesačne za 363€ vrátane poistenia*

Posledná navýšená splátka: 15.372 €

* Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Výška splátka sa môže meniť v závislosti od aktuálnej úrokovej sadzby. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. ŠKODA nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u autorizovaných predajcov zn. ŠKODA.

Vypočítaj si svoju splátku: ŠKODA kalkulačka

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov