Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


KIA má problém, ľudia ju googlujú ako KN!

V roku 2021 Kia predstavila úplne nové, modernizované logo, ktoré má byť kombináciou troch písmen. Je však veľa ľudí, ktorí toto logo vnímajú úplne inak. Dokazuje to analýza vyhľadávacích dopytov Google.

Na problém upozornil jeden používateľ Twitteru, ktorý si všimol, že počet vyhľadávaní výrazu „KN Car“ sa od roku 2021, kedy Kia predstavila nové logo, výrazne zvýšil. Potvrdzujú to údaje Google Trends, podľa ktorých takmer 30 000 ľudí za mesiac zadá takéto kľúčové slovo do vyhľadávača. Mnohé nasvedčuje tomu, že ide o zmätených adresátov, ktorí si pri pohľade na autá Kia nie vždy sú istí, o akú značku ide. Zaujímavé je, že výskyt dotazu „KN car“ sa neobmedzuje len na Spojené štáty. Podobné slogany ako „SUV KN“, „Značka elektrického auta „KN“ alebo „KN Carnival car“ sa objavujú aj v Kanade, Austrálii a Spojenom kráľovstve.Hoci rozsah problému sa zdá byť veľký, stále je to len kvapka v mori. Správny výraz „Kia“ sa mesačne hľadá v priemere 1,83 milióna krát, čo len potvrdzuje, že kórejská značka teší veľkému záujmu.

Kia Sportage 1,6 T-GDi Hybrid 230 k 4×4 GT Line – To, čo u nás ešte neodznelo

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov