KIA: s novým logom, novým smerom
KIA po predstavení nového loga zoznámila novinárov s novým smerovaním značky.
Počas virtuálnej tlačovej konferencie informovali čelní predstavitelia aj u nás populárnej automobilovej značky o jej novej stratégii a budúcnosti.
Jedna z najviditeľnejších zmien je (okrem nového loga predstaveného už skôr) zmena oficiálneho názvu „Kia Motors“ na „Kia“. Súčasne sa zmenil aj slogan z „Power to Surprise“ na „Movement that Inspires“.
Dlhodobá stratégia rozvoja značky dostala názov „Plan S“ a jej hlavným cieľom má byť vytvoriť pre zákazníkov riešenia umožňujúce udržateľnú mobilitu. Súčasne oznámili plán uviesť do roku 2027 sedem nových elektrických vozidiel.
Pri výrobe svojich produktov sa Kia zameriava na recyklovateľné materiály a obnoviteľné zdroje energie.
Počas prvého štvrťroka 2021 Kia predstaví svoje prvé špecializované batériové vozidlo (BEV) a novú filozofiu dizajnu. Okrem iného – ako zaznelo na tlačovej konferencii – bude klásť veľký dôraz na využitie vnútorného priestoru, na čo je obzvlášť vhodná práve platforma vozidiel s elektrickým pohonom.
Okrem mnohých iných zaujímavostí zaznel aj prísľub príchodu vysoko výkonného elektrického vozidla.
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov