Test Audi Q7
Najväčšie Audi všetkých čias už slávi 9 rokov svojej produkcie a blíži sa čas, keď sa dočká svojho náhradníka. Q7 patrí medzi konštrukčne najstaršie nové autá, aké sa dnes dajú kúpiť. Aj napriek tomu však má čo ponúknuť.
Testovanú Audi Q7 odlišoval od „bežných“ modelov športový paket S-line a Sport Style, ktorý jej dodáva agresívnejší vzhľad. Pozostáva z nárazníka s väčšími nasávacími otvormi, vytiahnutých blatníkov, veľkých oválnych koncoviek zapustených do nárazníka s difúzorom a krásnych kolies s dizajnom známym z modelov Audi RS. Takto je na nerozoznanie od slávnej Q7 V12 TDI a na ceste vyzerá doslova majestátne. Iba menšie brzdové kotúče za diskami kolies prezrádzajú, že pod kapotou nie je až taká pekelná strojovňa. V testovanom Audi Q7 sa pod veľkou prednou kapotou nachádza vznetový agregát 3,0 V6 TDI s výkonom 180 kW (240 k), ktorého dynamika je v mestských a mimomestských rýchlostiach dostačujúca. Na diaľnici je už cítiť, že na boj s odporom vzduchu mu chýbajú kilowatty navyše. To však neznamená, že Q7 nevie rozpohybovať na rýchlosť vyše…
Celý test vrátane technických údajov nájdete už čoskoro v najnovšom vydaní časopisu Auto magazín…
Juraj Hrivnák, foto: autor
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov