Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Moto Guzzi Stelvio – Nekonečná cesta ale veľmi podrobne

Značka Moto Guzzi vstupuje do druhého storočia svojej existencie a chce aj naďalej vyrábať motocykle, ktoré vyžarujú autenticitu a exkluzivitu.

Po oslave míľnika 100. výročia v roku 2021 Moto Guzzi predstavila model V100 Mandello, inovatívny motocykel vyvinutý a navrhnutý úplne od nuly, ktorý predstavoval epochálnu technickú revolúciu. Motocykel plný úplne nových technológií, poháňaný novým kvapalinou chladeným pozdĺžnym 90° vidlicovým dvojvalcom.

Moto Guzzi Stelvio je najmodernejší motocykel, ktorý smeruje k budúcnosti. Bez zmeny však zostáva jedinečnosť jeho designu a konštrukčnej filozofie Moto Guzzi, výrazne orientovaná na modernú techniku a design, ktorý v sebe odráža budúcnosť a zároveň zachováva nezameniteľnú podstatu značky Moto Guzzi. Táto filozofia je základom motocykla starostlivo navrhnutého do terénu aj na nekonečné cesty, ktorý vyžaruje pôvab a zároveň ponúkne jedinečný zážitok z jazdy. Poháňa ho motor so skvelými výkonnostnými parametrami a charakteristickým zvukom.

Nezameniteľný dizajn a dômyselná aerodynamika

Fascinujúce, sofistikované a originálne: Moto Guzzi Stelvio je jediným motocyklom vo svojej objemovej triede so skutočne inovatívnym kardanovým pohonom a jediným s elektricky výškovo nastaviteľným čelným plexištítom. Dôležitejšie však je, že sa ako jediné môže pochváliť takou architektúrou motora. Aj keď existuje mnoho podmanivých dvojvalcových motorov, iba jeden sa môže pochváliť 90 ° pozdĺžnou konfiguráciou V-twinu, ktorý je charakteristickým znakom Moto Guzzi. Má úplne výrazný a jedinečný charakter vďaka priebehu krútiaceho momentu. V-twin je však nielen srdcom Stelvia, ale aj stredom jeho dizajnu, rovnako ako je to pri každej Moto Guzzi. Celý dizajn sa sústredí okolo tvaru motora, ktorého valce akoby vystupovali z nádrže a pokračovali ďalej vo veľmi modernom štýle. Geometrické rozčlenenie základných častí kapotáže medzi nádržou a sedadlom dodáva jej krivkám eleganciu, to všetko pri zachovaní výnimočného citu pre detaily. Materiály, farby a povrchové úpravy sa zameriavajú na štýlové trendy budúcnosti a súčasne zdôrazňujú taliansku podstatu motocykla prostredníctvom dômyselných detailov. Dynamiku zdôrazňuje štíhla podsedlová časť v kontraste s dominantným predkom motocykla, pričom tento dizajn zároveň plní ochranou a komfortnú funkciu cestovného motocykla.

Aerodynamika

Viac ako 1500 hodín simulácií vo výpočtovom softvéri CFD (Computational Fluid Dynamics) a nespočet testov v aerodynamickom tuneli predchádzalo výberu ideálnych tvarov, ktoré ponúknu maximálnu ochranu jazdcovi a spolujazdcovi a zároveň zaberajú čo najmenej miesta. Predmetom špeciálnej štúdie bol aj plexištít, ktorý je tvarovaný tak, aby odkláňal prúd vzduchu a zároveň nevytváral turbulencie zozadu, k čomu napomáha prítomnosť dvoch bočných deflektorov. Aby sa prispôsobil rôznym výškam postavy, je elektricky výškovo nastaviteľný v rozsahu 70 mm až do rýchlosti 150 km/h.

Nech sa pozriete z akéhokoľvek uhla, je to nepochybne Moto Guzzi: identitu potvrdzuje spredu systém osvetlenia LED s denným svietením, zdôrazňujúcim obrysy orla, z boku potom unikátna architektúra úplne odkrytého motora. Starostlivá pozornosť venovaná detailom je poznať aj tu: nenápadné umiestnenie chladiča a ukryté gumové hadice, spolu s dôkladne prepracovaným elektrickým systémom, ktorého kabeláž zostáva úplne skrytá – to všetko prispieva k zvýšeniu mechanickej čistoty.

Vylepšený revolučný dvojvalcový motor „compact block“

Moto Guzzi Stelvio poháňa rovnaká motorová jednotka ako nedávno predstavený model V100 Mandello, ale v niekoľkých ohľadoch sa líši a zlepšuje tak celkový dojem z jazdy. Nie je veľkým prekvapením, že dva motocykle tak odlišných kategórií zdieľajú spoločný motor. Projekty Moto Guzzi V100 Mandello a Stelvio sa začali súbežne a až neskôr sa ich vývojové cesty rozišli. Konštruktéri motorov Moto Guzzi dostali hneď na začiatku jasné inštrukcie: vyrobiť motor vhodný pre rôzne typy motocyklov. Napríklad rozhodnutie izolovať olejovú vaňu od kľukovej skrine pomocou jazýčkového ventilu viedlo k minimalizácii rozmerov spodnej časti motora. Toto konštrukčné riešenie zvyšuje svetlú výšku potrebnú na prekonávanie prekážok v teréne.

Moto Guzzi „Compact block“ je absolútne najmodernejší motor z hľadiska dizajnu a konštrukcie; jeho kompaktný tvar a nízka hmotnosť prispievajú k agilite podvozku a navyše má temperamentný charakter. Tento výkonný a citlivý motor je pripravený sprevádzať značku Moto Guzzi v nadchádzajúcich desaťročiach a uspokojiť potreby moderných motocyklistov, ktorí hľadajú vzrušenie z krútiaceho momentu pri každom otočení plynom, a to všetko pri zachovaní nízkej spotreby paliva a malých prevádzkových nákladov.

Motor je pozdĺžne uložený 90° V-twin s kvapalinovým chladením, rozvodom DOHC a štyrmi ventilmi na valec. Jeho účinný zdvihový objem je 1042 cm3, pričom hodnoty vŕtania a zdvihu sú 96 x 72 mm. Ako už bolo spomenuté, kľuková skriňa využíva výhody mazania mokrou vaňou, pričom kľuková skriňa je od olejovej vane oddelená jazýčkovými ventilmi. Tento systém znižuje výšku motora vďaka plytkejšej olejovej vani a šetrí miesto čo prospieva ovládateľnosti a – v prípade Stelvia – ponecháva dostatočnú svetlú výšku na prekonávanie prekážok v teréne. Zníženie množstva oleja v kľukovej skrini má navyše výhodu zníženia trenia a tým aj menšej spotreby paliva. Veľká pozornosť bola venovaná čo najväčšiemu zníženiu zotrvačnosti (až o 50 % menej ako u predchádzajúceho motora 1200 8V), zníženiu hmotnosti a zaisteniu lepšej odozvy.

Integrovaný protibežný hriadeľ je navrhnutý tak, aby nevyvažoval primárne sily, pretože sú prirodzene vyvážené 90° architektúrou. Namiesto toho je jeho účelom zníženie spätného krútiaceho momentu, čím sa zlepšia jazdné vlastnosti a eliminujú sa akékoľvek nežiaduce reakcie pri zrýchľovaní aj spomaľovaní. Zaradenie tohto komponentu tiež umožnilo zníženie hmotnosti a rozmerov kľukového hriadeľa, čím sa zvýšila kompaktnosť aj celkový výkon motora. Vonkajšie bloky kľukovej skrine sú konštruované tak, aby vystužovali rám prostredníctvom ôsmich upevňovacích bodov. Stupačky jazdca sú bezpečne uchytené ku kľukovej skrini pomocou niekoľkých gumových podložiek, ktoré využívajú skvelé vyváženie motora na účinnú elimináciu vibrácií.

Prepracovaný dizajn tvorí výnimočne kompaktnú pohonnú jednotku, ktorá je o 103 mm kratšia ako menší blok V85 TT a váži menej ako motor 1200 8V, posledný štvorventilový motor vyrábaný Moto Guzzi. Významným prínosom je hydraulicky ovládaná mokrá lamelová spojka s antihoppingovou funkciou. Tento systém je nielen odolnejší a spoľahlivejší, ale aj kompaktnejší a ľahší v porovnaní so suchým jednolamelovým riešením používaným pri iných aktuálnych modeloch. Alternátor bol premiestnený v záujme lepšej účinnosti spredu medzi vojne.

Ďalším charakteristickým znakom nových motorov vyrábaných v Mandello del Lario je otočenie hláv valcov o 90 stupňov. Toto riešenie jednak poskytuje viac priestoru pre nohy jazdcov, a tiež zjednodušuje usporiadanie sacieho potrubia a elektronických komponentov vstrekovania. Dve telesá škrtiacej klapky majú kratšie a priamejšie kanály, ktoré účinne zvyšujú dodávku zmesi vzduchu a paliva do spaľovacích komôr. Výsledkom sú jasné výhody, ako je vyšší výkon, jeho hladší priebeh, nižšia spotreba paliva a menej emisií škodlivých látok. Rozvod DOHC s vahadlom umožnil použiť ostrejšie vačkové profily a zvýšiť výkon.

Táto konštrukcia zároveň zvyšuje účinnosť spaľovania a zamedzuje plytvaniu paliva. Prispieva k tomu elektronický plyn Ride-by-wire, zaručujúci presné ovládanie bez známok on/off efektu. Rotácia hláv valcov umožnila vytvoriť výfukový systém s dvoma hladko zakrivenými zvodmi, ktoré splývajú do dvojitej koncovky. Okrem toho sú zvody opatrené ochrannými štítmi, ktoré odvádzajú prúd horúceho vzduchu preč od nôh jazdca.

Šesťstupňová prevodovka prešla revíziou, ktorej výsledkom je ešte hladšie a plynulejšie radenie. To bolo dosiahnuté premiestnením závlačky z primárneho hriadeľa prevodovky na spojku, čím sa zlepšila jej tlmiaca schopnosť a celkový chod. S rovnakým cieľom bolo upravený výstup z prevodovky tak, aby zodpovedal optimalizovanému tvaru čapu kyvnej vidlice. Okrem toho sa zlepšila funkcia quickshifteru (dostupný ako príslušenstvo) vďaka novej elektronike.

Táto pohonná jednotka ponúkne športové nepochybne jazdné vlastnosti: maximálny výkon činí 115 k pri 8700 ot./min, špička krútiaceho momentu 105 Nm nastupuje v 6750 ot./min, pričom 82 percent je k dispozícii už v 3500 ot./min a obmedzovač je nastavený na pôsobivých 9 500 ot./min. Tieto štatistiky výstižne ilustrujú charakter motora a naznačujú masívny záťah pri nízkych otáčkach pre zážitok z jazdy, ktorý skutočne stelesňuje odkaz Moto Guzzi. Moderná konštrukcia však tiež prispela k nízkej spotrebe paliva (5,1 l/100 km) a priaznivým prevádzkovým nákladom so servisným intervalom 12 000 km.

Moto Guzzi Stelvio spĺňa emisnú normu Euro 5+, čiastočne aj vďaka použitiu troch lambda sond. Pohon kardanom využíva hliníkovú jednostrannú kyvnú vidlicu umiestnenú na ľavej strane. V porovnaní s modelom V100 Mandello bol zosilnený, aby sa prispôsobil použitiu v teréne. Minimálny odstup hnacieho hriadeľa a rozsiahle pozdĺžne predĺženie kyvnej vidlice účinne eliminovali počiatočný efekt pri otvorení plynu, čím odpadla potreba reakčných tyčí na kyvnej vidlici. Výsledkom je plynulá jazda počas zrýchľovania aj spomaľovania, podobne ako pri reťazovom pohone, a pritom si stále môžete užívať všetky výhody kardanového pohonu, vrátane minimálnej údržby a jednoduchšieho čistenia. Jedným z charakteristických prvkov tohto systému je samostatný univerzálny kĺb na kyvnej vidlici, naklonený pod uhlom 6 stupňov. Toto konštrukčné riešenie nielen zachováva štíhly stredový profil motocykla, znižuje hmotnosť a zlepšuje ergonómiu, ale taktiež zahŕňa kužeľový prevod v uhle 84° (na rozdiel od uhla 90°, ktorý sa vyskytuje pri iných modeloch Moto Guzzi). Toto usporiadanie umožňuje kyvnej vidlici pojať pneumatiku 170/60 namontovanú na 4,5 palcový bezdušový ráfik, čo zdôrazňuje dobrodružného ducha Moto Guzzi Stelvio.

Špičkový zážitok z jazdy

Stelvio bolo navrhnuté tak, aby vyniklo vo všetkých jazdných situáciách, poskytlo pohodlie a bezkonkurenčný výkon pri dobrodružnom cestovaní, zaistilo každodenný komfort a sprostredkovalo vzrušujúce zážitky tým, ktorí majú radi športovú jazdu na ceste. Tomu hovoríme všestrannosť a Moto Guzzi Stelvio je žiarivým príkladom umenia prepojiť niekoľko osobností do jediného motocykla. Spoločným menovateľom je radosť z jazdy a cit pre predné koleso, schopný poskytnúť nevídaný zážitok. Toto je výsledok filozofie designu zakorenenej v remeselnej zručnosti majstrov z Mandella, ktoré pozná celý svet. Zásluhu na takých skvelých jazdných vlastnostiach má optimálne rozloženie hmoty a zníženie hmotnosti, ktoré umožňuje architektúra motora a 21-litrová palivová nádrž, ktorá zasahuje až pod sedlo. A tiež špeciálna konštrukcia nového rámu z oceľových rúrok, špeciálne vyvinutého pre Moto Guzzi Stelvio, ktorý využíva motor ako nosný prvok. V porovnaní s jednotkou, ktorá poháňa V100 Mandello, prešla predná časť kompletným prepracovaním, vďaka čomu je pevnejšia a lepšie sa hodí pre dobrodružnú jazdu. Navyše má teraz iné rozmery. Rám sa tiež môže pochváliť štyrmi prednými montážnymi bodmi namiesto dvoch u V100 Mandello, čo poskytuje o 20 percent vyššiu tuhosť. Rázvor 1520 mm a uhol hlavy riadenia 25,6 ° dodávajú agilitu a športový šmrnc v zákrutách.

Cestovný charakter je zaručený dostatočným pohodlím veľkoryso dimenzovaného sedla umiestneného vo výške iba 830 mm nad zemou a aktívnou jazdnou pozíciou, ktorá udržuje chrbát vzpriamený a nohy mierne pokrčené. Manipulácia v pokoji je jednoduchá a rovnováhu s oboma nohami na zemi, zaisťuje úzka stredová časť. V duchu dlhoročnej tradície terénnych motocyklov Moto Guzzi je nové Stelvio taktiež vybavené širokými hliníkovými riadidlami s premenlivým prierezom, ktoré sú ideálne pre ovládanie v teréne a zároveň poskytujú uvoľnenejšie cestovné posedenie. Spolujazdec je neoddeliteľnou súčasťou dizajnu a môže počítať so širokou, dobre polstrovanou časťou sedadla s veľkými madlami a voľnosťou pohybu. Systém uchytenia batožiny (ktorá sú súčasťou bohatej ponuky špecializovaného príslušenstva) je dômyselne prepracovaný a nevyžaduje akékoľvek ďalšie podpery, takže vzhľad motocykla bez nich zostáva čistý, hmotnosť sa nezvýši a šírka stroja je minimálna. Ich pripevnenie je hračka – stačí zdvihnúť sedadlo spolujazdca a zasunúť háčiky do určených otvorov.

Systém odpruženia je špeciálne prispôsobený pre model Stelvio a zaisťuje ovládateľnosť aj vzrušenie pri športovej jazde, rovnako ako potrebný komfort na dlhých cestách a spoľahlivú priľnavosť v teréne vďaka veľkým, 170mm zdvihom. 46mm vidlica Sachs má nastaviteľný odskok a predpätie pružiny, rovnako ako zadný tlmič KYB, pri ktorom sa predpätie pružiny nastavuje pomocou pohodlného ručného ovládača. Jeho šikmé uloženie je starostlivo navrhnuté a vyladené tak, aby poskytovalo progresívnu odozvu a citlivosť pri tlmení nerovností na ceste. Brzdový systém Brembo je zložený z dvoch predných 320mm plávajúcich oceľových kotúčov, na ktorých pracujú radiálne uchytené monobloky. Hlavná brzdová pumpa je rovnako ako pri spojke aj radiálna a obe páčky sú nastaviteľné. Vzadu je kotúčmi s priemerom 280 mm dvojpiestikový strmeň. Bezdušové lúčové ráfiky s priemerom 19-palcov vpredu a 17-palcov vzadu sú ideálne pre pneumatiky s dezénom vhodným pre jazdu v ľahkom teréne.

Prvý s radarovými senzormi pre bezpečnejšiu jazdu

Stelvio je prvým modelom značky Moto Guzzi vybaveným voliteľnou funkciou PFF Rider Assistance Solution (motocykel je možné objednať s ňou alebo bez).

Táto špičková asistenčná platforma je postavená na technológii 4D Imaging Radar a bola vyvinutá expertnou divíziou na robotiku Piaggio Fast Forward so sídlom v Bostone, ktorú v roku 2015 založila skupina Piaggio Group.J e to prvýkrát, kedy boli takéto radarové senzory (jeden je umiestnený nad predným svetlometom a jeden pod zadným svetlom) použité na motocykli, ktorý má v porovnaní s automobilom veľmi odlišnú dynamiku a výrazne mení uhol náklonu pri zatáčaní. Výhody v porovnaní s tradičným asistenčným systémom založeným na ultrazvukových senzoroch spočívajú v extrémne širokom zornom poli a spoľahlivom monitorovaní bez ohľadu na svetelné a ďalšie podmienky. Tieto zariadenia hrajú kľúčovú úlohu v oblasti aktívnej bezpečnosti a sú na ne nadviazané funkcie adaptívneho tempomatu (FCC), antikolizného systému (FCW), systému sledovania mŕtveho uhla (BLIS) a asistenta zmeny jazdného pruhu (LCA). FCC predstavuje pokročilý systém tempomatu, ktorý využíva predný radar na prispôsobenie rýchlosti podľa vozidla vpredu. Tento systém zasahuje do ovládania brzdného účinku motora a zosilní ho, ak vozidlo vpredu spomaľuje.

FCW používa predný radar na rozpoznanie možnej kolízie s vozidlami a predmetmi pred motocyklom. BLIS slúži na upozornenie jazdca na vozidlá nachádzajúce sa v mŕtvych uhloch spätných zrkadiel. Funkcia LCA navyše nepretržite sníma oblasť až 30 metrov za motocyklom a tiež rozpozná vozidlá prichádzajúce zo strany, ktoré by mohli predstavovať nebezpečenstvo pri zmene jazdného pruhu. Vo všetkých prípadoch je vodič varovaný prostredníctvom zvukových a vizuálnych výstrah zobrazených na prístrojovom paneli av spätných zrkadlách. Systém je súčasťou špičkového elektronického balíčka, ktorý zahŕňa elektronický plyn Ride-by-wire pre plynulý priebeh výkonu a riadenia spotreby paliva, pokročilú riadiacu jednotku Marelli 11MP a šesťosovú inerciálnu platformu. Tá má vďaka akcelerometrom a gyroskopom schopnosť rozoznať orientáciu motocykla vzhľadom na vozovku. Zaznamenáva a analyzuje vstupy z jazdy a prenáša tieto dáta do riadiacej jednotky, ktorá následne podľa potreby optimalizuje parametre riadenia. Šesťosá platforma umožňuje využiť plný potenciál náklonového ABS vyvinutého v spolupráci so spoločnosťou Continental na zaistenie maximálnej bezpečnosti na ceste. Tento systém môže zlepšiť brzdenie a zásah ABS v zákrutách, čo umožňuje špeciálny algoritmus, ktorý nepretržite monitoruje rôzne parametre vrátane bočného zrýchlenia, tlaku na páčku prednej brzdy, uhla náklonu a polomeru zatáčania. Dynamicky upravuje brzdný účinok tak, aby bola zaistená optimálna rovnováha medzi spomalením a stabilitou.

K dispozícii je päť rôznych jazdných režimov: Touring, Rain, Street, Šport a Off-Road. Každý režim ponúka tri rôzne motorové mapy, štyri úrovne kontroly trakcie, tri úrovne brzdného účinku motora a dve úrovne ABS. Technológia Moto Guzzi je navrhnutá nielen na zvýšenie bezpečnosti a radosti z jazdy, ale aj na zjednodušenie života na ceste. Jazdec si ľahko vyberie jazdný režim, ktorý najlepšie zodpovedá jeho preferenciám pri jazde, a automaticky dostane optimálne nastavenie elektronických funkcií. Tieto nastavenia je možné navyše meniť podľa vlastných potrieb.

Štandardná výbava zahŕňa kompletné LED osvetlenie vrátane denného svietenia (DRL), systém „prisviecovania do zákrut“ (ktorý pomocou ďalších svetlometov osvetľuje vnútro zákruty a zlepšuje viditeľnosť v náklone) a USB port umiestnený vedľa prístrojového panelu s 5palcovým farebným TFT displejom, ktorý ponúka množstvo informácií , ako je stav paliva, teplota vzduchu a chladiacej kvapaliny, ukazovateľ zaradeného prevodového stupňa, zostávajúci dojazd a okamžitá spotreba.

All Rights Reserved

Verzie a farby

Moto Guzzi Stelvio je k dispozícii vo verziách s alebo bez funkcie PFF Rider Assistance Solution. K dispozícii sú dva farebné varianty, oba matné: Giallo Savana, ktorá sa vyznačuje tmavo žltým odtieňom na prednej časti nádrže a na bočných paneloch, a elegantnejšie Nero Vulcano, ktorej dominuje kombinácia čierna/šedá, so žltými akcentmi na nádrži a bočných paneloch

 

MOTOR

Typ Kvapalinou chladený 90° pozdĺžne uložený vidlicový dvojvalec DOHC so štyrmi ventilmi na valec a vahadlá
   
Zdvihový objem 1042 cm3
Vrŕanie x zdvih 96 x 72 mm
Kompresný pomer 12,6:1
Maximálny výkon 115 k (84,6 kW) pri 8700 ot. za min.
Krútiaci moment 105 Nm (10,7 kgm) pri 6750 ot. za min.
Palivový systém Elektronické vstrekovanie paliva; dve vstrekovacie jednotky Ø 52 mm, elektronický plyn Ride by wire

 

   
Objem palivovej nádrže 21 litrov (rezerva 3,5 litru)
Homologizácia Euro 5+
Spotreba paliva (režim WMTC) 5,1 l/100 km
CO2 emisie (režim WMTC) 119 g/km

           

 

PREVODOVÉ ÚSTROJENSTVO

 

Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli, antihopping, hydraulicky ovládaná

 

Prevodovka šesťstupňová
Primárny prevod Priamy, prevodový pomer: 31/48 (1.548)
Sekundárny prevod Kardanový hrideľ: prevodový pomer: 12/38 (3.166)
Motomanagement 3 palivové mapy (MGCM), 3 úrovne brzdného účinku motoru (MGFM), 4 úrovne kontroly trakcie (MGTC), tempomat, 5 jazdných režimov (Touring, Rain, Road, Sport, Off-Road)

 

           

           

           

PODVOZOK A KOLESÁ

Rám Z vysokopevnostných oceľových trubiek

 

Predné odpruženie Prevrátená teleskopická vidlica Sachs, Ø 46 mm, nastaviteľné predpätie pružiny a útlm

 

Dráha predného kolesa 170 mm
Zadné odpruženie Hliníková jednostranná kyvná vidlice s tlmičom na ľavej strane, predpätie nastaviteľné kolieskom, nastaviteľný útlm
Dráha zadného kolesa 170 mm
Brzdy Predné: dva nerezové plávajúce kotúče Ø 320 mm, radiálne uchytené štvorpiestikové strmene Brembo, pancierové hadice

Zadní: nerezový kotúč Ø 280 mm, plávajúci dvojpiestikový strmeň Brembo. Náklonové ABS Continental

 

   
Ráfiky Z hliníkovej zliatiny
Predný ráfik Bezdušový vypletaný 3.0″ x 19″
Zadný ráfik Bezdušový vypletaný 4.5″ x 17″
Predné pneu Radiálna bezdušová 120/70 – R19″
Zadné pneu Radiálna bezdušová 170/60 – R17″

 

           

ELEKTRICKÝ SYSTÉM

Alternátor 550 W
Systémové napätie 12 V
Akumulátor 12 V – 12 Ah

           

ROZMERY    

Dĺžka 2195 mm
Šírka 945 mm
Rázvor 1520 mm
Výška sedla 830 mm
Sklon hlavy riadenia 25,6°
Závlek predného kolesa 116,4 mm
Suchá hmotnosť 222 kg
Pohotovostná hmotnosť *

 

246 kg

* Hmotnosť motocykla pripraveného k jazde so všetkými prevádzkovými kvapalinami a 90 % paliva

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov