Opel Insignia má odteraz širšiu ponuku motorov
Opel pridáva do portfólia pohonných jednotiek Insignie nový zážihový aj vznetový motor.
Nová zážihová pohonná jednotka poskytuje výkon 125 kW (170 k) a maximálny krútiaci moment 350 Nm už pri 1 500 otáčkach za minútu
Spotreba paliva má pritom byť v kombinovanom cykle NEDC 6,0-6,4l/100km a do ovdušia vypustí 150-145g/km CO2.
Opel ponúka štvorvalcový motor v kombinácii s deväťstupňovou automatickou prevodovkou. V tejto konfigurácii Insignia akceleruje z nuly na 100 km/h za 8,7 s. Maximálna rýchlosť je 228 km/h.
Aj nafta
Nová je tiež verzia naftového 2,0 litrového motora, ktorý je skombinovaný s osemstupňovým automatom a pohonu všetkých kolies. S výkonom 128 kW (174 k) a krútiacim momentom 380 Nm jazdí v kombinovanom režime podľa normy NEDC za 5,1 l/100 km a vypustí 135 g/km CO2.
High-tech systém pohonu všetkých kolies s vektorovaním krútiaceho momentu prenáša optimálny výkon na povrch vozovky za každých podmienok. Maximálna rýchlosť je 223 km/h a šprint z nuly na 100 km/h trvá 8,9 s.
„Nová Insignia sa vyrába v závode v Rüsselsheime od septembra,“ hovorí Andreas Marx, vedúci spoločnosti Opel Germany. „Sme obzvlášť hrdí na našu vlajkovú loď a jej dynamický, a elegantný dizajn. Vďaka dvom novým prírastkom do nášho portfólia pohonných jednotiek si môže každý zákazník zvoliť ideálnu Insigniu pre svoje vlastné potreby.“
Opel ponúka novú Insigniu aj v športovom šate GSi (169 kW/230 k, spotreba NEDC1: kombinovaná 7,0 l/100 km, 159 g / km CO2), Grand Sport a Sports Tourer s novo vyvinutými, mimoriadne účinnými benzínovými a naftovými motormi, ktoré všetky spĺňajú prísnu emisnú normu Euro 6d. Nové prevodovky navyše ďalej znižujú spotrebu paliva a zároveň zvyšujú komfort. Aktívna mriežka ďalej vylepšuje aerodynamiku novej Insignie. V porovnaní s predchodcom je spotreba paliva NEDC až o 18 percent nižšia. Nová Insignia je preto jedným z najhospodárnejších automobilov vo svojom segmente.
Zdroj: OPEL
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov