Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Renault Captur prešiel modernizáciou, predná časť je úplne nová!

Okrem dizajnu karosérie sa mierne zmenil aj interiér, vylepšený je podvozok a pribudli nové technológie.

Renault sa po štyroch rokoch od uvedenia na trh rozhodol pre modernizáciu svojho úspešného crossoveru a doprial mu poriadnu dávku zmien. Teda aspoň vizuálne a najmä pri pohľade spredu. Úplne nová predná maska, LED svetlá s najmodernejšou grafikou už od základu, integrované logo aj tvarovanie prednej kapoty navodzujú dojem, akoby išlo o novú generáciu. V zadnej časti sa zmeny dotkli koncových svetiel – majú priehľadný kryt a nový je aj zadný nárazník.

Nový Captur sa bude predávať v troch stupňoch výbavy – Evolution, Techno a Esprit Alpine. Finálny vzhľad auta bude záležať na tom, akú verziu si vyberiete. Či budete mať 17, 18 alebo 19-palcové disky kolies a či prahy a spätné zrkadlá budú matné čierne, lesklé čierne alebo matné sivé.

Modernejší interiér 

Pri pohľade do interiéru si môžete všimnúť, že sa nejdená o revolučné zmeny. Nový by mal byť 10,25-palcový digitálny kokpit, ako aj stredová obrazovka. Nechýba multimediálny systém OpenR Link i keď výrobca hovorí, že Captur po novom pracuje s operačným systémom Android Automotive 12. Zrkadlenie mobilného telefónu cez Android Auto a Apple Car play by malo fungovať bezdrôtovo a k dispozícii budú Google mapy aj hlasový asistent.

Francúzska automobilka sa v tlačovej správe chváli štedrým priestorom pre pasažierov na zadných sedadlách – najmä v oblasti kolien. Posuvná zadná lavica má zas na svedomí fakt, že batožinový priestor môže mať objem až 616 litrov.

Motory a podvozok

Renault treba pochváliť za to, že v ponuke nechal viacero pohonných jednotiek. Začína to litrovým trojvalcom 1,0 TCe v kombinácii s manuálnou prevodovkou a pokračuje 1,3-litrovým motorom s mild hybridnou technológiou v dvoch výkonnostných verziách, pričom slabší spolupracuje s manuálnou s silnejší s automatickou prevodovkou.

Nechýba ani motor spaľujúci LPG – ide o motor 1,0 TCe s výkonom 100 koní – a na vrchole je posadený full hybrid E-Tech 145 s 1,6-litrovým štvorvalcom, jedným elektromotorom a jedným štartér-generátorom.

Výrobca hovorí, že úpravou prešiel aj podvozok, teda predovšetkým tlmiče. Pri elektrifikovaných pohonných jednotkách vraj použili úplne nové. Okrem toho vyladili geometriu náprav aj posilňovať riadenia. Už štandardnou informáciou na záver je, že Renault Captur dostal nových komfortných a bezpečnostných asistentov.

Test: Renault Captur E-Tech full hybrid 145 E-Tech Engineered – Vrchol ponuky

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov