Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


SEAT Tarraco 2,0 TDI 110 kW 7º DSG FR – Posledný 7-miestny SEAT, ktorý ostáva v hre!

SEAT Tarraco postupne inovujú. Oproti poslednému testu nádherné SUV modernizovali len jemne a citlivo.

SEAT Tarraco s financovaním cez SEAT FINANCIAL SERVICES

Už žiadne kompromisy. Viac miesta, viac štýlu, viac moderných technológií s výhodným financovaním bez poplatkov, s nízkou splátkou, akontáciou už od 10% a 3 možnosťami na konci splácania.

Model: SEAT Tarraco FR 2.0 TDI 150

Cena vozidla: 42.927 €
Typ financovania: SEAT FLEXI (úver/kredit)
Akontácia: 40% (17.171 €)
Výška úveru: 25.757 €
Spracovateľský poplatok: 0%
Dĺžka splácania: 48 mesiacov
Značkové SEAT poistenie v splátke (Allianz-SP a.s.) : PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo

Výška mesačnej splátky: 357 € vrátane poistenia*

*Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Výška splátky sa môže zmeniť podľa aktuálnej úrokovej sadzby. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. SEAT nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u alebo u autorizovaných predajcov zn. SEAT.

Vypočítajte si Vašu splátku


Načo meniť a upravovať niečo čo je dokonalé? Nie je to potrebné, treba sa hrať len s detailmi. Hlavnou zmenou z estetického hľadiska je to, že po novom má Tarraco vo všetkých výbavách štandardne zadné svetlá tzv. Infinite Light, ktoré poznáme napr. z nového Leonu. Je to vlastne efektný podpis zadných svetiel s animáciou pri odomknutí a zamknutí, k čomu sa viažu aj dynamické smerovky. Jednoznačne je však Tarraco aj po rokoch najcharizmatickejšie zo všetkých sesterských súrodencov. Jediné, čo mnohých zákazníkov odrádza, je, že Tarraco nemôže mať ani v tomto modelovom roku adaptívne predné LED svetlá. Napriek tomu stretávací režim štandardne dodávaných LED svetlometov je veľmi dobrý, diaľkový mi pripadá, podobne ako pri Leone, trochu plytký.

Detail po detaile

Zmien v interiéri je tiež minimum. Ako prvý udrie do očí nový dotykový ovládač klimatizácie. Ten nahradil klasické tri kolieska a tlačidlá. S rovnakým sme sa stretli napr. v aktuálnom VW Tiguan či Arteon. K tomu sa viaže aj nová dotyková obrazovka multimediálneho systému. Samozrejmosťou je aj nová grafika. Pri logike ovládania si však rozhodne dovolím zapochybovať, či to bol posun dopredu. Som veľmi rád, že klasické tlačidlá na zospodu skosenom volante ponechali tak, ako boli doteraz. Žiadna zmena v štýle dotykových plôšok sa nekoná. Naozaj, vďakabohu!

Len 150 koní, ale sánka dolu!

Pre mňa najväčším prekvapením celého testu bol práve motor. Prisahám, nepovedal by som, že má len 150 koní. Pocitovo má sily na rozdávanie a v kombinácii len s predným pohonom a automatickou prevodovkou ma navyše odrovnal svojou spotrebou. Pri medzimestskej trase z Bratislavy do Viedne a späť predpisovým rakúskym tempom, s prázdnym autom sa moja spotreba zastavila na 5,2 l/100 km a ešte aj dvojtýždňový test v zmiešaných podmienkach som uzavrel s výbornou hodnotou 6,4 l/100 km.

S jazdeckými génmi

Už v prvej križovatke či v ostrejšej zákrute si všimnete strmé riadenie. Volant má od dorazu po doraz len trošičku viac ako 2 otáčky. Na to nadväzuje fenomenálny podvozok, ktorý je v spojení s 19-palcovými diskami vyhradenými pre verziu FR zlatou strednou cestou. Do príplatkových „20 palcov“ by som osobne už nešiel, pretože by komfort utrpel viac, než by získala dynamika. Mimochodom, disky pre FR majú o 5 mm menšie ET, takže aj trochu viac trčia z blatníkov než tie s menším priemerom určeným pre verziu Style. Tým tiež nemalým spôsobom púta pozornosť okolia. A to, že verzia 2,0 TSI so 110 kW je bez možnosti pohonu oboch náprav mi v prípade takto nakonfigurovaného auta vôbec nevadí. Práve vďaka tejto absencii je to auto, ktoré dáva veľmi veľa, či už priestoru, štýlu, emócií a k tomu sa vám odmení doslova neuveriteľnou spotrebou.

Čo treba uznať

  • Vštepená charizma s emóciou.

Čo nám chýbalo

  • Sedadlá sklápateľné z kufra, aspoň jeden terénnejší režim.

Čo nás prekvapilo

  • Zadné svetlá tzv. Infinite Light v sérii pre všetky modely.

SEAT Arona 1,0 ECO TSI 110 FR REDLine – Pohodlne alebo športovo

SEAT Tarraco 2,0 TDI 110 kW 7º DSG FR

Cena (základ/test)                                          30 260/42 927 €

Záruka                                                           5 rokov alebo 100 000 km

Motor

  • Preplňovaný vznetový R4/16V, zdvihový objem valcov 1 968 cm3, max. výkon 110 kW (150 k) pri 3 000 – 4200 ot.min-1, max. krútiaci moment 360 Nm pri 1 600 – 2 750 ot.min-1. Emisie CO2 254 g/km.

Jazdné výkony

  • 0 – 100 km/h za 10,1 s, vmax=196 km/h, spotreba WLTP/test 5,4 – 5,7/6,4 l/100 km.

Konektivita a batožinový priestor

  • 230 V – áno
  • AUX – nie
  • USB-A – nie
  • USB-C – 3x
  • Wi-fi – áno
  • Zrkadlenie – áno
  • Uhlopriečka: 9,2
  • Objem kufra: 760 dm3
SEAT Tarraco s financovaním cez SEAT FINANCIAL SERVICES

Už žiadne kompromisy. Viac miesta, viac štýlu, viac moderných technológií s výhodným financovaním bez poplatkov, s nízkou splátkou, akontáciou už od 10% a 3 možnosťami na konci splácania.

Model: SEAT Tarraco FR 2.0 TDI 150

Cena vozidla: 42.927 €
Typ financovania: SEAT FLEXI (úver/kredit)
Akontácia: 40% (17.171 €)
Výška úveru: 25.757 €
Spracovateľský poplatok: 0%
Dĺžka splácania: 48 mesiacov
Značkové SEAT poistenie v splátke (Allianz-SP a.s.) : PZP, HP, GAP, poistenie čelného skla, náhradné vozidlo

Výška mesačnej splátky: 357 € vrátane poistenia*

*Kalkulácia platí pre právnickú osobu. Výška splátky sa môže zmeniť podľa aktuálnej úrokovej sadzby. Viac info o možnostiach financovania vozidiel zn. SEAT nájdete na stránkach koncernovej lízingovky www.vwfs.sk alebo u alebo u autorizovaných predajcov zn. SEAT.

Vypočítajte si Vašu splátku

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov