Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Porsche 911 Remastered – Neuveriteľná prestavba chalanov od vedľa

Ak ste fanatik do Porsche, tak ste určite počuli niekedy o firme 911 Garage. Ak nie, je to vážny problém!

Za projektom stoja chalani z Łomianki pri Varšave. Práve tam Akira Nakai postavil niekoľko unikátnych Porsche 911 RAUH-Welt Begriffs. Teraz 911Garage spúšťa ďalšiu iniciatívu – Remastered, ktorá má reinterpretovať nemeckú legendu. Každý takýto projekt reinkarnácie má niekoľko úloh. Tou najhlavnejšou je úloha symbolická. Vzdáva sa ním hold pôvodnému modelu.

911 Remastered vychádza z generácie 964, avšak je patrične upravený alebo lepšie povedané zmodernizovaný. Už na prvý pohľad vidno nové nárazníky a širšie podbehy. Estetikou to však nekončí. Podlaha je z kompozitných materiálov. Veľká pozornosť bola venovaná detailom. Pozrite sa napr. na  ručne vyrobený spojler zadnej kapoty, či hliníkový uzáver palivovej nádrže a na 17-palcové disky inšpirované kolesami značky Fuchs. Pod nimi sú skryté 6-piestikové brzdiče. Keď sme už pri kolesách a brzdách, prejdime k prvkom ovplyvňujúcim jazdné vlastnosti. Kľúčovým je ako inak pruženie. To dodala spoločnosť KW a je výškovo nastaviteľné. Samozrejme, fantázii sa medze neklamú a ak to peňaženka dovolí, tak si zákazník môže dopriať aj adaptívne tlmiče. Na druhej strane pod ráfikmi nájdeme účinnejšie 6-piestikové strmene.

Staronový športiak musí aj dobre svietiť, takže tradične do parabol osadili aj LED šošovky. V interiéri nájdeme aj oldschoolový audiosystém. Nedajte sa však oklamať, jednotka zvláda aj navigáciu či spárovanie s telefónom. Zákazník bude mať kvantum možností individualizácie, čo sa týka výberu materiálov, švov či farieb, a to tak na dverách, ako aj na sedadlách alebo palubnej doske.

A to najlepšie na záver. Viete čo je pod kapotou? Tam sa skrýva klasický, vzduchom chladený 6-valcový boxer s objemom 3,6 litra. Ten produkuje 250 koní a 310 Nm. Zmenu prejavu motora ovplyvňuje aj modifikovaný špeciálne navrhnutý výfukový systém, ktorý posúva priebeh krútiaceho momentu do vyššieho spektra otáčok atmosférického motora. A aby sa nepovedalo, tak motor má 2 športové katalyzátori, takže ho môžeme považovať za ekologický prijateľné staré auto J. Ešte dodám, že vzhľadom na ručnú prácu Poliaci poskytujú trojročnú záruku.

Moderné rádio v starom aute podľa Porsche

Foto: remastered

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov