Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Honda Civic Type-R odhaľuje čoraz viac, to najdôležitejšie stále nevieme

Honda poriadne zahrieva atmosféru pred oficiálnym debutom nového ostrého Civic Type-R. Auto nedávno navštívilo legendárnu trať Suzuka, kde sa doladzovalo nastavenie podvozku. Honda musí nastavenie dotiahnuť do dokonalosti, keďže predchodca nastavil latku veľmi vysoko.

Civilné verzie jedenástej generácie Hondy Civic už pre nás nie sú žiadnym tajomstvom. Na extrémny Type-R čaká asi každý petrolhead ako na spasenie. Toto tvrdenie asi nikoho neprekvapí, keďže v každej generácii, resp. ešte skôr, boli ostré Civicy mimoriadne populárne. Honda vynakladá maximálne úsilie, aby najnovšia verzia nesklamala. Nedávno nový Type-R ukazovali v plnej kamufláži a zavítal na okruh Suzuka, kde bol podrobený rozsiahlym testom. Toto sú zrejme posledné úpravy pred dlho očakávanou premiérou. Karosériu, aj zahalenú, ozvláštňuje množstvo športových doplnkov. Ostatne nie je ťažké si všimnúť obrovský prívod vzduchu či ešte podstatnejší zadný spojler.

Honda Civic Type R – Posledná bez hybridu!

Oku lahodia aj červené brzdové strmene Brembo ukryté za čiernymi ráfikmi obutými do pneumatík Michelin Pilot Sport 4. To všetko naznačuje, že by sme sa mali dočkať špecifického pohonu. Ako už bolo avizované – posledný, ktorý nebude este hybrid.

Neoficiálne sa hovorí o vylepšenom, prepĺňanom dvojlitrovom motory, známom z desiatej generácie. Aj keď sa tomu ťažko verí, má generovať údajne 400 koní. Ak sa tak stane, bude to rozlúčka s plnohodnotným spaľovákom Honda. Automobilky jednoducho vedia, že posledný praví a solventní petrolheadi si tieto auta kúpia a pôjdu ako na dračku, viď rozmach GR modelov od Toyoty.

Na potvrdenie tejto informácie a fotografie karosérie bez maskovania si však musíme ešte počkať. Snáď to nebude dlho trvať.

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov