Polaris RZR Trail S 1000 Premium: Krotí terén!
RZR Trail S je vybavený dvojvalcovým agregátom ProStar s objemom 999 cm3.
Aj v náročnom teréne ho zdobí pozoruhodná obratnosť a nekonečný komfort. Polaris RZR Trail S 1000 Premium je úplne nový stroj pre tento kalendárny rok, ktorý je široký 60 palcov.
RZR Trail S je vybavený výkonným dvojvalcovým agregátom ProStar s objemom 999 cm3 s rozvodom DOHC a váži len 651 kilogramov. Tento vynikajúci pomer výkonu a hmotnosti dopĺňa všestrannosť v teréne, ktorú stroju dáva úzky 60-palcový rozchod kolies. Novinka je rovnako vybavená systémom brzdenia motorom (EBS) a výkonným pohonom všetkých štyroch kolies True On-Demand AWD.
Ten výrazne pomôže v prípade potreby lepšej trakcii. Prémiová verzia je k dispozícii na trhu pre zákazníkov v Európe, na Strednom Východe a v Afrike s prednými LED svetlometmi. Elektronický posilňovač riadenia (EPS) zaisťuje obratnosť a mrštnosť v teréne a jednoduchú ovládateľnosť. Prémiové dvojpalcové tlmiče Walker Evans Needle Shocks sú plne nastaviteľné v šestnástich polohách.
So šírkou 152,4 cm je RZR Trail S 1000 najužším modelom a má najkratší rázvor kolies v celom modelovom rade RZR, takže sa s ním ľahko manévruje aj na úzkych cestách. Jeho terénne schopnosti sú tak prakticky neobmedzené. Spolu s malým polomerom otáčania, rýchlym pripojovaním pohonu všetkých kolies a prvotriednou svetlou výškou (31,8 cm) dodá nový Polaris RZR sebadôveru každému jazdcovi aj v tom najnáročnejšom teréne.
Na svoju veľkosť má RZR Trail S 1000 perfektný pomer výkonu a hmotnosti, ktorý zaručuje rýchlu akceleráciu a skracuje rovinky medzi zákrutami ľahšie než kedykoľvek predtým. Okrem mimoriadneho výkonu ponúka RZR tiež dlhú životnosť, a to v podobe spojky s dlhšou výdržou a odolnejšieho remeňa pre bezstarostnú jazdu a plynulé rozjazdy. Pevnejšie 27-palcové osemvrstvové pneumatiky GBC Dirt Commander sú navyše extra odolné proti prerazeniu.
Výška zdvihu tlmičov 31,1 cm pri prednom a 33,5 cm pri zadnom spoločne s nastaviteľnými tlmičmi Walker Evans Needle Shocks ľahko pohltia aj tie najväčšie terénne nerovnosti. Pre jazdný komfort je tu potom nastaviteľná poloha volantu, viac priestoru pre nohy, nastaviteľná poloha sedadla a prešívané poťahy sedadiel, ktoré vylepšujú posed jazdce. Do nových úložných priestorov sa teraz zmestí viac vecí a informácie o jazdných parametroch stroja je možné teraz zobrazovať na digitálnom panely.
-jj-, zdroj a foto: Polaris
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov