Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Auto magazín opäť najčítanejší motoristický magazín na Slovensku!

Market & Media & Lifestyle - Target Group Index uverejnila výsledky národného prieskumu čítanosti a počúvanosti médií na Slovensku.

Realizovala ho od 17. septembra do 16. decembra 2018 a od 7. januára do 31. marca 2019 na vzorke 4217 respondentov spoločnosť MEDIAN SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media. Najčítanejším denníkom bol vo 4. kvartáli 2018 a 1. kvartáli 2019 Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní a mesačníkmi Zdravie a Záhradkár. Najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou TV Markíza.

Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosahuje 29 percent populácie. Nový Čas si drží prvú pozíciu so 14 percentami. Čítanosť na úrovni šesť percent majú denníky Pravda, Plus jeden deň a Sme. Nasleduje denník Šport so štyrmi percentami. Korzár a Hospodárske noviny dosiahli čítanosť tri percentá.

Čítanosť týždenníkov predstavuje 35 percent. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní so siedmimi percentami. Päťpercentnú čítanosť majú týždenníky Báječná žena, Život a Nový Čas pre ženy. Tri percentá obyvateľov SR čítajú Slovenku a Eurotelevíziu. Katolícke noviny majú v prieskume dve percentá. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla osempercentnú a sieť Petit Press MY noviny šesťpercentnú čítanosť.

Celková čítanosť dvojtýždenníkov predstavuje 17 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max s piatimi percentami. Nasledujú Relax a Tele plus s tromi percentami. Dvojtýždenník Stop dosiahol dvojpercentnú čítanosť, Bratislavské noviny a Žena a život jednopercentnú. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky má čítanosť dve percentá.

Celková čítanosť mesačníkov vo 4. kvartáli 2018 a 1. kvartáli 2019 je na úrovni 46 percent. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so šiestimi percentami. Rovnakú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú Eva a EMMA s piatimi percentami. Nový Čas Krížovky má čítanosť štyri percentá. Ďalšie sú mesačníky Napínavé krížovky a Auto magazín s tromi percentami.

To je dobrá správa. Auto magazín s pravidelnou sekciou pre profesionálov Profi auto, ktorý vychádza od roku 1998, potvrdil svoju pozíciu. Je najpredávanejší a najkvalitnejší motoristický časopis na Slovensku. Redakčný kolektív, ktorý prináša na stránkach nášho magazínu najviac kvalifikovaných testov, odborných rád a noviniek v automobilovom priemysle si váži váš čitateľský záujem. Budeme sa aj naďalej uchádzať o vašu priazeň.

Juraj Paška, foto: archív

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov