Kia Stinger boduje
Úspech uvádzacej kampane modelu Kia Stinger získal ocenenie od dvoch prestížnych orgánov udeľujúcich ceny za komunikačný dizajn –Red Dot a Automotive Brand Contest.
Kampaň bola vytvorená vedúcou kreatívnou agentúrou spoločnosti Kia – Innocean – v spolupráci s digitálnou agentúrou Herren Der Schöpfung. Obsahuje krátke filmy zobrazujúce majiteľa vozidla Stinger odškrtávajúceho vzrušujúci „zoznam“ splnených zážitkov a dobrodružstiev vrátane skákania z útesov v Škótsku, návštevy slávneho španielskeho festivalu La Tomatina a vyskúšania si úlohy dídžeja počas noci v slávnom berlínskom klube. Filmy kampane „Long Live Driving“ zobrazujú model Stinger na jeho potulkách po európskych cestách, ktorých cieľom je prežitie a naplnenie vysnívaných dobrodružstiev jeho majiteľa.
Artur Martins, viceprezident marketingu a plánovania produktov spoločnosti Kia Motors Europe, poznamenal: „Tieto získané ocenenia podčiarkujú kreativitu, ktorou je presiaknutá značka Kia a jej partnerské agentúry. Model Kia Stinger už získal veľké množstvo ocenení za svoj dizajn a konštrukciu, preto nás veľmi teší, že sme dokázali vytvoriť efektívnu digitálnu uvádzaciu kampaň, ktorá robí reklamu kvalitám a charakteru tohto úchvatného vozidla.“
Do súťaže Red Dot Communication Design sa v roku 2018 zapojili dizajnéri, agentúry a spoločnosti zo 45 krajín, pričom 24 členovia poroty vyhodnocovali 8 610 diel v 17 kategóriách. Automotive Brand Contest je medzinárodná súťaž dizajnu, ktorá udeľuje ocenenia výnimočným produktom a za komunikačný dizajn. Spoločnosti Kia bolo ocenenie Automotive Brand Contest slávnostne odovzdané na Autosalóne Paríž 2018.
Kia (PL), foto: archív
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov