Kia poskytla vozidlá na MS vo futbale 2018
Spoločnosť Kia Motors dodala 424 vozidiel na zabezpečenie hladkého priebehu dlho očakávaných majstrovstiev sveta vo futbale, ktoré sa budú konať v Rusku.
Poskytnutím flotily vozidiel automobilka Kia opäť raz preukázala svoju neustálu podporu a vášeň pre tento najobľúbenejší futbalový turnaj na svete. Turnaj sa začne 14. júna a bude sa vysielať do celého sveta. V prvom stretnutí si hostiteľ turnaja, Rusko, zmeria sily so Saudskou Arábiou. Podujatia sa celkovo zúčastní 32 národných tímov z celého sveta.
Flotila vozidiel, ktoré Kia poskytla ako oficiálny partner FIFA, zahŕňa luxusný sedan K9, vlajkovú loď z SUV segmentu Sorento, kompaktné SUV Sportage a hatchback Ceed. Vozidlá budú počas tohto 64-zápasového turnaja slúžiť na prevoz národných futbalových tímov, rozhodcov, funkcionárov a delegátov. Slávnostného odovzdania vozidiel sa zúčastnil Jay Neuhaus, riaditeľ FIFA pre marketingové práva, Eduardo Solis, riaditeľ FIFA pre partnerstvá a propagáciu, Alexej Sorokin, predseda a generálny riaditeľ miestneho organizačného výboru FIFA a futbalová legenda Nemanja Vidić, bývalý hráč Manchesteru United, Spartaku Moscow a srbskej reprezentácie.
„Spoločnosť Kia Motors je naším oficiálnym partnerom od roku 2007 a my sme vďační za jej podporu pri zabezpečení kvalitnej flotily vozidiel, ktoré nám pomôžu počas tohtoročných majstrovstiev sveta vo futbale v Rusku,“ povedal Jay Neuhaus, riaditeľ FIFA pre marketingové práva. „Kia Motors zastáva dôležitú úlohu v rámci úspešnej organizácie našich podujatí. Vozidlá Kia zabezpečia hladký priebeh podujatia a umožnia nám prepravovať hráčov, zástupcov médií a funkcionárov počas turnaja. FIFA aj spoločnosť Kia Motors pociťujú rovnakú vášeň pre futbal a my sme pripravení sprostredkovať fanúšikom z celého sveta vzrušenie z tejto nádhernej hry.“
„Majstrovstvá sveta vo futbale 2018 sú za dverami a pre milióny futbalových fanúšikov z celého sveta je to najvýznamnejšie športové podujatie roka,“ povedal Jeong Won-jeong, prezident spoločnosti Kia Motors v Rusku. „Sme radi, že môžeme prispieť k úspechu majstrovstiev sveta vo futbale 2018 a tešíme sa, že prostredníctvom tohto významného podujatia ľuďom priblížime značku Kia.“
V rámci svojej kampane „Zapojte sa do hry“ (Get into the game) ponúkne Kia 64 deťom z celého sveta príležitosť, ktorá sa naskytne len raz za život. Pozve ich do Ruska ako „oficiálnych nosičov lôpt“ na zápasy majstrovstiev sveta vo futbale. Slovenským oficiálnym podávačom bude 14- ročný Dávid Pernický, ktorý je nielen veľkým futbalovým fanúšikom a rád a často navštevuje zápasy, ale aj sám hráva futbal a v budúcnosti by sa mu chcel venovať na profesionálnej úrovni. Slovensko tak bude mať na majstrovstvách sveta v Rusku aspoň jedného zástupcu, ktorý zažije pulzujúcu atmosféru šampionátu. Dávid bude oficiálnym podávačom na zápase 26. júna v Rostove, kde sa proti sebe postavia mužstvá Islandu a Chorvátska.
Kia, tlačová správa
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov