Opel prichádza s novým logom a novým sloganom
Logo má dvojrozmerný dizajn a je úplne bez kontúr.
Štart novej éry vizuálne vyjadruje nové logo blesku Opel. Cieľom bola grafická čistota Základné komponenty charakteristického loga Opel zostanú zachované – s kruhom ako symbolom kolesa a bleskom ako symbolom rýdzej energie. Logo sa dá na prvý pohľad rozoznať ako jednoduché, priamočiare a dokonalé. Nový slogan a nové logo sa predstavia po prvýkrát v reklamnej kampani na novú vlajkovú loď Insignia, ktorú dokončil Opel ešte pod krídlami General Motors, prakticky tesne pred oznámením fúzie s PSA.
„Budúcnosť patrí všetkým“
Opel predstavuje nové motto značky, nové logo a novú kampaň na model Insignia s Jürgenom Kloppom. Nový slogan Budúcnosť patrí všetkým nahradí doterajší Wir leben autos ( Žijeme autami). Vyjadruje jej vlastné očakávania: Opel demokratizuje budúce technológie a robí ich dostupnými pre každého. Tento prístup je zakorenený v histórii značky a potvrdzujú ho príklady ako štandardné zavedenie riadeného katalyzátora (1989), vybavenie všetkých osobných automobilov plnohodnotnými airbagmi (1995), zavedenie telematického systému Opel OnStar (2015), ako aj aktuálny začiatok predaja revolučného elektromobilu Opel Ampera-e s dojazdom 520 kilometrov (podľa normy NEDC). Opel použil nový slogan značky po prvý raz v reklamnej kampani pre všetky médiá na novú vlajkovú loď Insignia spolu s modernizovaným logom Opel. Jürgen Klopp je ideálnym ambasádorom pre nové krédo značky.
„Nové motto „Budúcnosť patrí všetkým“ má zdroj v duši značky Opel. Je príspevkom, ambíciou a záväzkom – a tým oveľa viac ako iba jednoduchý prísľub produktu,“ povedal Tina Müller, riaditeľka marketingu Opel. „Opel je priekopníkom v demokratizácii inovácií. Vždy sme robili technológie premium prístupné širokému publiku. Nový slogan vytvára premostenie medzi históriou Opel a budúcim programom značky. To je to, čo nás poháňa a čo reprezentuje značku Opel.“
Opel bol vždy priekopníkom v oblasti demokratizácie inovácií a moderných technológií. Už sériové zavedenie riadeného katalyzátora a plnohodnotných airbagov do všetkých osobných automobilov je považované za míľniky v oblasti ochrany životného prostredia a pasívnej bezpečnosti. V súčasnosti sú výbornými príkladmi trendsetterské reflektory IntelliLux LED® v strednej triede a kompaktnom segmente, systém Opel OnStar a revolučný elektromobil Opel Ampera-e. Tieto technológie robia jazdu bezpečnejšou a príjemnejšou, inými slovami lepšiu pre ľudí. „Inovácie, ktoré chceme poskytovať, nie sú vyvinuté konštruktérmi pre konštruktérov ale konštruktérmi pre ľudí,“ povedala Tina Müller. Opel chce priniesť rozhodujúce príspevky k vytvoreniu humánnejšieho sveta mobility. Sveta zajtrajšia, ktorý bude charakterizovaný autonómnou jazdou a elektrickým pohonom a v ktorom ľudia budú neustále digitálne prepojení navzájom – presne podľa motta „Budúcnosť patrí všetkým.“
Insignia s novým logom
Nový Opel Insignia presne ukazuje, čo krédo značky znamená v oblasti produktu. Novinka je prvým sériovým automobilom s novým logom – v tomto prípade v trojrozmernom (3D) vyhotovení – a poskytuje širšiu škálu inteligentných technológií ako ktorýkoľvek iný model v segmente. Ponuka siaha od trendsetterských reflektorov IntelliLux LED® a najmodernejšieho systému pohonu všetkých kolies po inteligentné asistenčné systémy a head-up display. Tým sa Insignia stáva atraktívnou ponukou zvlášť pre zákazníkov, ktorí sa doteraz zaujímali skôr o drahšie značky premium. Inými slovami, Insignia je skutočným lídrom – made in Germany.
Opel (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov