Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


ŠKODA KODIAQ privedie pelotón do cieľa Tour de France

ŠKODA KODIAQ sa pripravuje na finále tohtoročnej Tour de France. V poslednej etape, ktorá sa pôjde v nedeľu, povedie pelotón do cieľa na slávnom bulvári Champs-Elysées nové SUV značky ŠKODA.

ŠKODA KODIAQ sa intenzívne pripravuje na svoje vystúpenie v poslednej etape cyklistických pretekov okolo Francúzska, vedúcej z Chantilly do Paríža. K cieľovej čiare na bulvári Champs-Elysées povedie pelotón automobil v novom vzhľade. Za volantom bude sedieť bývalý profesionálny cyklista Stephen Roche, pochádzajúci z Írska, víťaz Tour z roku 1987 a ambasádor značky ŠKODA.
Na prvých fotografiách nového modelu ŠKODA KODIAQ, ktoré mladoboleslavská automobilka nedávno zverejnila, sa SUV predstavilo v bielo-sivo-čiernej kamufláži. Špeciálne pre túto mimoriadnu príležitosť bola navrhnutá a vyrobená červeno-sivo-čierna farebná kombinácia novej kamufláže, inšpirovaná novým dizajnovým jazykom značky ŠKODA. 14 000 faziet na povrchu maskuje tvary automobilu, ale súčasne umožňuje aspoň poodhaliť kontúry a všestranný charakter nového SUV. Štyria špecialisti za zhruba 120 hodín spracovali 21 m2 fólie, aby nový model ŠKODA KODIAQ opticky priblížili tzv. riaditeľskému automobilu Red Car – automobilu ŠKODA SUPERB v odtieni červená Corrida. Red Car je mobilným dispečingom Tour de France, ktorý využíva riaditeľ Tour Christian Prudhomme.

image002 (1)        ŠKODA_KODIAQ_Leading_Field_Finish_at_Tour_de_France_02_res
Na Tour de France prejde ŠKODA KODIAQ Parížom ešte kamuflovaná. Bez kamufláže sa prvýkrát ukáže až pri svojej svetovej premiére 1. septembra 2016 v Berlíne a len o niekoľko týždňov neskôr aj na autosalóne v Paríži. S modelom ŠKODA KODIAQ začne česká automobilka novú modelovú ofenzívu v segmente SUV. ŠKODA KODIAQ predstavuje všetky silné stránky tejto značky – moderný charakteristický dizajn, mimoriadnu ponuku priestoru, vysokú funkčnosť a Simply Clever riešenia.
S celkovou dĺžkou 4,70 metra ponúka SUV so svojimi všestrannými prednosťami najväčší batožinový priestor v triede a ponúka voliteľne aj tretí rad sedadiel. Široká konektivita, moderné asistenčné systémy, progresívny infotainment – to sú ďalšie prednosti modelu ŠKODA KODIAQ, ktorý na trh vstúpi začiatkom roku 2017.

Model ŠKODA KODIAQ bol pomenovaný po medveďovi Kodiak, najväčšom poddruhu medveďa hnedého, žijúcom na rovnomennom ostrove pri južnom pobreží Aljašky. Veľkosť, sila, zmysel pre rodinu a outdoorové schopnosti – medveď a SUV značky ŠKODA vykazujú spoločné charakterové črty.
ŠKODA podporuje Tour de France z pozície oficiálneho sponzora už po trinástykrát. Značka okrem toho druhýkrát sponzoruje tiež zelený dres pre najlepšieho jazdca bodovacej súťaže. ŠKODA je tiež dodávateľom oficiálneho automobilu. Tento rok poskytla Tour viac ako 250 organizačných a sprievodných automobilov a viac ako 50 automobilov tímom. Počas zhruba trojtýždňových pretekov absolvuje flotila automobilov značky ŠKODA približne 2,8 mil. kilometrov. 103. ročník Tour de France má 21 etáp v celkovej dĺžke cez 3 519 kilometrov.

Viac informácií o cyklistike nájdu fanúšikovia, ako aj aktívni cyklisti, v modernom a pestrom multimediálnom online magazíne We Love Cycling , ktorý prináša ŠKODA. Online komunite navyše umožňuje aj živú výmenu skúseností a diskusie na odborné témy. Nechýbajú ani najlepšie scény z European Bike Stealing Championship 2015.
Cyklistika má pre značku ŠKODA mimoriadny význam, stála totiž na začiatku spoločnosti. Václav Laurin a Václav Klement, zakladatelia automobilky, začali pred 121 rokmi v Mladej Boleslavi s výrobou bicyklov. Tour de France je dnes vrcholom rozsiahleho sponzoringu cyklistiky značkou ŠKODA.

 Škoda, dk

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov