Nissan oslavuje tento rok 20 rokov od predstavenia novinky, ktorá uľahčuje prepravu rôznych tašiek a batožiny. Takzvaný „Curry“ hák predstavili pre ľahšie rozmiestnenie a uloženie tašiek v priestore vozidla.
Uloženia nákladu v automobile môže byť v niektorých prípadoch životne dôležité. Nissan však myslel aj na ľahšie tašky, ktoré počas jazdy nespôsobia zranenie, ale v prípade roztrhnutia alebo vysypania spôsobia zbytočné problémy.
Pred 20 rokmi predstavil špeciálny hák, takzvaný „Curry“ hák. Premiéru mal v novej Almere na marcovom autosalóne v Ženeve. Tento malý pomocník dodnes „figuruje“ v ponuke vozidiel Nissan.
Po prvýkrát ho konštruktéri umiestnili k spolujazdcovým nohám pod palubnú dosku. V súčasných modeloch však udržiava tašky na jednom mieste v batožinovom priestore. Majú ho tiež najnovšie crossovery Qashqai alebo X-Trail.
Ďalším z inovatívnych riešení interiéru bolo predstavenie dosky „Karakuri“. Dnes je známa ako Flexi doska, ktorá je dostupná v modeloch Qashqai, Juke a Note. Tento pomocník dokáže rozdeliť batožinový priestor podľa potrieb posádky.
Batožina tak vždy zostáva na svojom mieste. V prípade nepotrebnosti je doska odložená pod podlahou batožinového priestoru, kde nezaberá miesto. Ďalšou užitočnou pomôckou je 12 V zásuvka v hornej časti priehradky v palubnej doske Nissanu Navara.
Zákazníci, ktorí s týmto vozidlom najčastejšie jazdia, používajú prenosný satelitný navigačný systém. Ten lepia na čelné sklo v blízkosti priehradky. Nissan tak eliminoval dlhú dráhu napájacieho drôtu. V roku 1986 začal schádzať z výrobných pásov Nissan Bluebird, ktorý mal 2 analógové ukazovatele dennej prejdenej vzdialenosti.
Nissan ich vymyslel pre firemných zákazníkov, ktorí používali služobné vozidlo na firemné aj súkromné účely. V súčasnosti sú 2 digitálne ukazovatele dennej prejdenej vzdialenosti štandardom na väčšine produkčných vozidiel.
MM, Nissan
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov