Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku

Škoda úspešne ukončila premenu obchodnej siete

Škoda začala od roku 2013 s premenou svojej obchodnej siete v Českej Republike. Plán bol ukončiť premenu všetkých pobočiek do konca minulého roka. Všetky predajné miesta sa podarilo zrenovovať a plán tak naplniť.

Škoda Auto má v Českej Republike 184 predajných a 231 servisných miest. Pre všetkých partnerov pripravila automobilka neľahkú úlohu. Do konca minulého roku museli prerobiť predajné a servisné priestory podľa nového dizajnu.

Plán sa podarilo splniť a všetci obchodníci to stihli do konca roku 2015. Šéf predajnej organizácie Škoda Auto, Luboš Vlček, prezradil, že sa všetci obchodní partneri postavili k tejto zmene zodpovedne.

Je to tiež najväčšia modernizácia pre automobilku v poslednej dekáde v Českej Republike. Podľa Škody nie je táto zmena len vizuálnou, ale tiež prinesie zákazníkom postupnú digitalizáciu celého predajného procesu.

V súčasnosti je predajná a servisná sieť Škoda Auto najväčšou v Českej Republike. K dispozícii je 184 obchodných miest vrátane servisu a 47 autorizovaných servisných miest. Takmer polovica obchodných partnerov výrazne modernizovala svoje showroomy a 6 % z nich postavila nové priestory.

Podľa automobilky sú ohlasy od zákazníkov veľmi pozitívne. Predajcovia, ktorí modernizovali svoje priestory v predstihu, potvrdzujú vyššiu návštevnosť. Základná myšlienka pri tvorbe nových priestorov Human Touch zlepšila osobný kontakt zohľadňujúci individuálne potreby klienta.

MM, Škoda

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov