Začalo vysielať digitálne Rádio Mercedes-Benz
Počas frankfurtskej medzinárodnej automobilovej výstavy IAA 2013 začalo svoje vysielanie Rádio Mercedes-Benz. Prémiová značka vozidiel s hviezdou v znaku tak už má, ako prvá vo svete, tiež svoje vlastné internetové rádio. Šíri sa v anglickom jazyku 24 hodín denne, s pevným programom a redakčným obsahom.
Rádio Mercedes-Benz možno prijímať pomocou aplikácie pre tablety a mobilné koncové zariadenia, domácich a cestovných internetových prehrávačov alebo pomocou najnovšej generácie multimediálneho systému COMAND Online priamo vo vozidle (rádio sa spúšťa a naviguje stlačením jedného tlačidla). Toto inovatívne zvukové riešenie je v ponuke aj pre nový Mercedes-Benz GLA, ktorý mal svoju svetovú premiéru práve na výstave IAA vo Frankfurte. Ďalšie konštrukčné rady s najnovšou generáciou COMAND Online budú nasledovať postupne.
„Vysielame všetko o našej značke a jej produktoch – avšak v redakčnej forme a nie ako reklamu. Týmto sa líšime od podobných ponúk“, tvrdí Lüder Fromm, vedúci globálnej marketingovej komunikácie pre osobné automobily značky Mercedes-Benz. Rádio Mercedes-Benz tak ponúka pestrú kombináciu kvalitných redakčných obsahov o značke, náročnej hudby a obsahových kooperácií s vybranými partnermi.
Hudobný program sa nezameriava na aktuálne hity z rebríčkov a neexistuje v ňom ani časté opakovanie najpopulárnejších hitov. Neponúka mainstream, ale kombináciu čerstvých piesní, ktoré nie sú staršie ako dva až tri roky. Okrem toho ponúka skladby z kompilácií Mixed Tape, kde sa prezentujú mladí umelci, ktorí sú ešte len na začiatku svojej kariéry.
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov