ŠKODA rozširuje zážitok zákazníkov
Prvý digitálny showroom automobilky ŠKODA spája zážitok zo skutočnej návštevy showroomu predajcu s výhodami online vyhľadávania.
ŠKODA otvorila svoj prvý digitálny showroom. Užívatelia internetu sa môžu teraz na vlastnom počítači, tablete alebo smartphone zoznámiť s modelmi značky ŠKODA takmer rovnako dôkladne ako v reálnom autosalóne. Prostredníctvom videohovoru pozve poradca zákazníkov do expozície a živo im predvedie modely značky ŠKODA. Ak má zákazník špeciálne otázky, napríklad týkajúce sa obsluhy systému infotainmentu, predvedie mu poradca funkčnosť priamo na palubnej doske auta v kokpite – vďaka mobilným kamerám je zákazník priamo pri tom. ŠKODA spustila prvý digitálny showroom ako pilotný projekt v Španielsku. Záujemcovia sa môžu oboznámiť s modelmi ŠKODA SUPERB a ŠKODA KodiaQ.
„Prepojili sme zákazníkom zážitok zo skutočnej návštevy autosalóne s výhodami digitálnej prezentácie a dnes môžeme predstaviť prvý digitálny showroom značky ŠKODA,“ zdôranil Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO zodpovedný za oblasť predaja a marketingu. „Poradca v digitálnom showroome sa pre zákazníka stane očami a ušami. So zákazníkom začneme dialóg v digitálnom prostredí, na ktoré sú zvyknutí a prebudíme v nich záujem o osobnú návštevu autosalónu ŠKODA a testovaciu jazdu,“ dodal Eichhorn.
Automobilka ŠKODA vytvára zážitok úplne nového druhu, ktorý zákazníkov a partnerov značky ŠKODA ešte tesnejšie zomkne: prostredníctvom španielskych webových stránok značky ŠKODA www.skoda.es majú teraz záujemcovia možnosť viesť s expertom značky ŠKODA online rozhovor a zoznámiť sa s najnovšími modelmi značky v priamom prenose na obrazovke počítače, tabletu alebo smartphonu. Pomocou jednoduchej ikony na úvodnej stránke môžu na uvedené telefónne číslo zavolať buď sami, vyžiadať si, aby im poradcu ihneď zavolal späť, alebo si vybrať požadovaný termín.
Rozhovor prebieha prostredníctvom videotelefónu. Odborník vezme volajúceho v priamom prenose do expozície s aktuálnymi modelmi značky ŠKODA. Dvanásť stacionárnych kamier a štyri mobilné kamery ukazujú vozidlá z niekoľkých perspektív. Poradca môže predstaviť exteriér i interiér vozidla, ukázať, Simply Clever ‘riešenie, vysvetliť detaily, ako logiku menu systémov infotainmentu – a zodpovedať individuálne otázky. Pokiaľ sa potenciálny zákazník zaujíma napríklad o batožinový priestor, môže ho poradcu pomocou mobilnej kamery doviesť k zadnej časti vozidla a predviesť batožinový priestor v priamom prenose.
Pri rozhovore vo virtuálnom showroome poradcu zákazníka sprevádza pri online-konfigurácii vozidla podľa jeho priania a pri hľadaní predajcu v jeho blízkosti. S expertom možno pri telefonickom rozhovore tiež dohovoriť termín testovacej jazdy. Pomocou chatovacieho políčka môže zákazník písať textové správy a zasielať tak meno, adresu alebo platobné údaje. Navyše môže posielať aj súbory – napríklad konfiguráciu vozidla, ktorú si predtým zostavil.
V prvom digitálnom showroome bude spočiatku k dispozícii špičkový model ŠKODA SUPERB a – ešte pred oficiálnym začatím predaja – aj nová ŠKODA KodiaQ.
Užívatelia tak v predstihu získajú zaujímavý pohľad na prvé veľké SUV značky. Poradca zákazníkom model KodiaQ predstaví do všetkých detailov a na želanie s nimi vozidlo priamo nakonfiguruje a objedná.
Súbežne s budovaním virtuálneho zážitku ŠKODA teraz dokončuje celosvetovú modernizáciu svojich showroomov. Česká značka má na celom svete takmer 3 200 zmluvných partnerov, pričom viac ako 75 percent z nich sídli už na začiatku roka 2017 v novom korporátnym dizajne. V modernizovaných autosalónoch budú zákazníci privítaní sviežim prostredím značky. Ústredným bodom nového konceptu showroomu je osobná, priama a otvorená komunikácia so zákazníkmi.
Skoda Media Services (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov