Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Radšej budú platiť pokuty, než by zmenili motory. Tak znie politika japonskej značky!

Čoraz prísnejšie emisné normy neovplyvnia rozhodnutia Mazdy. Austrálska pobočka značky mieni ísť proti prúdu, načúva predovšetkým zákazníkom.

Stále prísnejšie emisné normy výfukových plynov sú záležitosťou známou nielen v Európe a USA, ale aj v Austrálii. 1. januára 2025 vstúpi do platnosti nová smernica, ktorá umožňuje uvaliť sankcie na výrobcov, ktorí prekročia určité limity emisií CO2. Nie všetkým značkám však na tom záleží. Príkladom môže byť miestna pobočka Mazdy, ktorá si hodlá obstáť. Generálny riaditeľ Vinesh Bhindi povedal, že Mazda bude aj naďalej ponúkať to, čo si trh vyžaduje a čo chcú zákazníci, bez ohľadu na prípadné sankcie.

“Budeme ponúkať to, čo spotrebiteľ chce, napriek následkom sankcií, pretože v konečnom dôsledku sme tu, aby sme slúžili našim zákazníkom ,” povedal Bhindi magazínu Autodrive. Za zmienku stojí, že Austrália je pre japonskú značku veľmi dôležitým trhom. Ročne tam Mazda predá okolo 100 000 áut, čo je štvrtý výsledok globálne.

Oznámenia Bhindi však neznamenajú, že sa spoločnosť mieni zamerať len na plnohodnotné spaľovacie motory. Áno, naftové a benzínové motory majú tvoriť jadro austrálskej ponuky, paralelne sa však vyvíjajú plug-in hybridy.

Test: Mazda CX-60 3,3 e-Skyactiv D254 AWD Homura – Arigato Mazda!

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov