Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Premiéra Mercedes-Benz V-Class v Číne

Od polovice apríla bude Mercedes-Benz V-Class k dispozícii na najväčšom svetovom autoobilovom trhu – šité na mieru želaniam a potrebám zákazníkov.

Produkcia v miestnom spoločnom podniku Daimler Fujian Benz Automotive Co. Ltd (FBAC) v Fuzhou už začala.

V Dubaj       Trieda V

Od svojho uvedenia na trh v roku 2014 model V-Class okamžite získal v medzinárodný úspech. Vo svojom prvom roku predaja v roku 2015 dosiahol rekordné obraty. Tržby sa zvýšili o približne 26 percent na 31 500 vozidiel vďaka svojmu unikátnemu konceptu, ktorý kombinuje funkcie klasického vanu s typickými silnými stránkami limuzín značky Mercedes-Benz. Model V-Class je v súčasnosti k dispozíci v 90 krajinách sveta. Ponúka štýlový dizajn, vysoký komfort a veľa možností prispôsobenia pre rôzne požiadavky v segmente veľkopriestorových limuzín.

“Model V-Class je kľúčovým produktom našej medzinárodnej stratégie rastu,” pripomenul Volker Mornhinweg, vedúci skupiny Mercedes-Benz Vans. “Pomúkame ním osobný automobil, ktorú možno veľmi dobre prispôsobovať trhu a zákazníkovým preferenciam najmä jeho všestranným možnostiam vybavenia. Som si istý, že aj v Číne presvedčivý svojimi vlastosťami rodiny a podnikateľov.”

“Čína je jedným z najvýznamnejších svetových trhov pre Daimler,” zdôraznil Hubertus Troska, člen predstavenstva Daimler AG, zodpovedný za oblasť Číny. “Našim čínskym zákazníkom ponúkame najlepšie produkty, a V-Class istotne otvára nové perspektívynášho podnikania v Číne.”

Nový van Triedy V je šitý na mieru potrebám čínskych zákazníkov najmä svojim luxusným vybavením, ktoré poskytuje takpovediac domácku atmosféru. Medzi ne patrí panoramatické strešné okno, veľkú stredovú konzolu s chladničkou a držiakmi na poháre, skladacie stolíky na operadle komfortných predných sedadiel. Všetky sedadlá majú elektricky nastaviteľné operadlá a opierku nôh, sú vyhrievané a m,ajú masážnu funkciu.

Fujian Benz Automotive investovala v Číne okolo 200 miliónov eur (1,4 miliardy RMB) pre nové modely strednej veľkosti. Značná časť investícií pripadá na lokalizáciu súčiastok a zariadení, prípravu a modernizáciu montážnej  linky.

Uvedenie V-Class na nových trhoch, rovnako ako miestna výroba v Číne je príkladom globálnej rastovej stratégie. Len za posledných šesť mesiacov slávila Trieda V svoje premiéry v Japonsku a na Strednom východe a vozidlo až pre osem ľudí bude k dispozícii napríklad aj na Taiwane a v Spojených arabských emirátoch.

MB (šr)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov