Maťovi nevyšla kvalifikácia a 10. miesto, mu ušlo len o 3 stotiny. Prvé víkendové preteky teda znamenali štart zo šiesteho radu. Po výbornom štarte však nasledovali preteky plné kontaktov, Maťo vďaka nim stratil niekoľko pozícií a dokonca ho vytlačili až mimo trať. „Dostal som pár dobrých rán, navyše som mal menší problém s brzdami. Musel som tlačiť doslova do podlahy, vďaka čomu sa mi zošmykla noha z pedála a ja som šiel von z trate. Neskôr som trafil niečo na trati a úplne mi roztrhlo pneumatiku,“ dodal po pretekoch Maťo.
Do druhých pretekov šiel s cieľom čo najlepšie odštartovať a vyhnúť sa kontaktom. Po výbornom štarte sa dostal na 10. miesto. Žiaľ, hneď tesne pred polovicou prvého kola, destruction derby zo soboty pokračovalo. Dušan Borković to doslova napálil do najpomalšej zákruty okruhu tesne popri Maťovi, ktorý sa mu musel uhnúť, aby nedostal silný náraz na dvere. Ako opora Borkovićovi poslúžil Paulsen, s ktorým hneď na výjazde zvádzal tvrdé súboje, na čo doplatil Maťo, ktorému nabúrali do prednej časti a došlo k poškodeniu jeho intercoolera, čo viedlo k okamžitej strate výkonu. Ešte v prvom kole musel Maťo s nezvratne poškodeným autom zamieriť do boxov a preteky pre neho skončili.
„Mieša sa vo mne smútok, frustrácia a hnev, pretože som chcel získať kvalitné body v TOP 10, ale ostatní jazdci idú hlava nehlava. Jasné, drobné kontakty patria k cestovným vozidlám, ale toto už bolo moc. Je to už za mnou, zmeniť môžem len budúcnosť, preto budem ešte viac motivovaný na dobrý bodový zisk v Spa-Francorchamps o dva týždne, odkiaľ mám výborné skúsenosti a jazdí sa mi tam veľmi dobre. Bezpodmienečne spravím maximum preto, aby som kvalifikáciu dokončil v TOP10, čím budem mať dobrú štartovú pozíciu či už do prvých, alebo druhých pretekov.
Tlačová správa, foto: archív
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov