Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Honda CMX1100 Rebel, modelový rok 2024

Honda CMX1100 Rebel pre rok 2024 získava dve úplne nové moderné farby. Špecializovaná turistická verzia CMX1100T Rebel zostáva dostupná a dostáva vlastnú farebnú aktualizáciu.

Radový dvojvalcový motor s objemom 1084 cm3 ponúka ako vždy dostatok výkonu, ku ktorému pridáva zemitý charakter a sugestívny zvuk výfuku. Komplexný balík podpornej elektroniky zahŕňa systém nastaviteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control), tempomat a 3 prednastavené jazdné režimy ovládané prostredníctvom elektronicky riadenej škrtiacej klapky. Prvotriedna výbava zahŕňa 43 mm kazetovú prednú vidlicu, dva zadné tlmiče a štvorpiestový radiálne umiestnený predný brzdový strmeň. Osvetlenie je zložené výhradne z LED diód a nový je aj negatívny LCD prístrojový panel. Voliteľne je k dispozícii tiež 6-stupňová dvojspojková prevodovka DCT.

V roku 2017 predstavený model CMX500 Rebel s dvojvalcovým motorom s objemom 500 cm3, ktorý je dostupný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, v sebe spájal tradície s prelomovými novými myšlienkami, vďaka čomu oslovil mladších jazdcov, pre ktorých je motocykel oveľa viac ako len dopravným prostriedkom – jazdcov, pre ktorých ich motocykel predstavuje životný štýl, prístup k životu a vyjadrenie ich osobitej identity.

Kombinácia nadčasového vzhľadu strojov kategórie „bobber“ a unikátneho progresívneho štýlu zaistila modelu Rebel už v prvej sezóne predaja okamžitú popularitu. A nešlo len o krátke ročné očarenie: v roku 2021 sa CMX500 Rebel stal najpredávanejším strojom kategórie custom v Európe. Dostupný, praktický pre jazdu aj pre život, ale napriek tomu osobitý Rebel sa ukázal byť už v štandardnom vyhotovení veľkým úspechom. A ako nepopísaný papier pre úpravy bol tento stroj pripravený na všetko, čo preň jeho majiteľ vo svojich predstavách pripravil.

HONDA CMX Rebel 1100 – Dvojitá identita

Keď Rebel vstupoval do roku 2021, prišiel spolu s ním ešte ďalší, nový motocykel: CMX1100 Rebel. Prevzal esenciu toho, vďaka čomu bol malý model taký výnimočný, a pridal viac výkonu, viac charakteru a celý rad najmodernejších technológií značky Honda.

Vďaka tejto výbave a predovšetkým vďaka atraktívnej cenovke ponúka CMX1100 Rebel celému radu jazdcov hľadajúcich niečo trochu odlišné možnosť prechodu na väčší stroj (alebo aj možnosť prechodu z úplne iného segmentu).

Do modelového roku 2024 tento model vstupuje mechanicky nezmenený, jeho atraktivitu však zvyšuje úplne nové farebné vyhotovenie pre štandardný model a model CMX1100T prichádza v novej farebnej kombinácii, aby si zachoval svoju príťažlivosť.

Štandardná verzia CMX1100 REBEL pre modelový rok 2024 bude dostupná v nasledujúcich farebných vyhotoveniach:

  • Modrá – Glint Wave Blue Metallic **NOVINKA**
  • Sivá – Iridium Gray Metallic **NOVINKA**

CMX1100T Rebel bude dostupný  v tejto farebnej verzii:

  • Čierna – Gunmetal Black Metallic s novými bronzovými kolesami
MOTOR
Typ Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec SOHC s 8 ventilmi, 270° fázovaním kľukového hriadeľa a hlavou Uni-cam; spĺňa EURO5
Zdvihový objem 1084 cm3
Vŕtanie a zdvih 92 mm × 81,5 mm
Kompresný pomer 10,1: 1
Maximálny výkon 64 kW pri 7 000 ot./min.
Max. krútiaci moment 98 Nm pri 4 750 ot./min.
Olejová náplň 4,8/4,3 (5,2/4,7 v prípade DCT)
PALIVOVÝ SYSTÉM
Karburácia Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI
Objem palivovej nádrže 13,6 l
Spotreba paliva 4,9 l/100 km – MAN aj DCT
Úroveň hluku (dB) Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MAN;
Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT
Emisie CO2 114 g/km – MAN aj DCT
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA
Štartér Elektrický
Kapacita batérie 12 V/11,2 Ah
Výkon alternátora 0,419 kW
HNACIE ÚSTROJENSTVO
Typ spojky MAN: Mokrá lamelová spojka

DCT: Mokrá lamelová, hydraulická dvojspojková

Typ prevodovky MAN: 6-stupňová manuálna prevodovka

DCT: 6-stupňová dvojspojková prevodovka

Stály prevod Reťaz
RÁM
Typ kosoštvorcový
PODVOZOK
Rozmery (D × Š × V) 2240 mm × 853 mm × 1115 mm – MAN
2240 mm × 834 mm × 1115 mm – DCT
Rázvor kolies 1 520 mm
Záklon rajdového čapu/Uhol vidlice 28°/30°
Závlek 110 mm
Výška sedadla 700 mm
Svetlá výška 120 mm
Pohotovostná hmotnosť CMX1100 – MAN: 223 kg / DCT 233 kg

CMX1100T – MAN: 238 kg / DCT 248 kg

ZAVESENIE KOLIES
Typ vpredu 43 mm kazetová s reguláciou predpätia
Typ vzadu Dva postranné zadné tlmiče s reguláciou predpätia
KOLESÁ
Typ vpredu Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny
Typ vzadu Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny
Veľkosť ráfika – predné MT3.50
Veľkosť ráfika – zadné MT5.00
Pneumatika vpredu 130/70B18 M/C
Pneumatika vzadu 180/65B16 M/C
BRZDY
Systém ABS, Typ 2-kanálový systém ABS
Typ vpredu Radiálne umiestnený celistvý štvorpiestový brzdový strmeň, jeden 330 mm plávajúci kotúč
Typ vzadu Jednopiestový strmeň, jeden 256 mm kotúč
PRÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Prístrojový panel Predsadený 120 mm inverzný LCD prístrojový panel, USB-C nabíjacia zásuvka
Zabezpečovací systém HISS
Svetlomet LED
Zadné svetlo LED

 

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov