Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Neuveríte, koľko má táto Škoda Citigo najazdené. Môže byť vaša!

Škoda Citigo, alebo že vraj miniautá nemôžu jazdiť veľa? Omyl. Tento exemplár to úplne vyvracia!

S dĺžkou 3 597 mm, šírkou 1 645 mm a výškou 1 478 mm (päťdverová verzia) patrí model Škoda Citigo k najkompaktnejším a zároveň najpriestrannejším vozidlám vo svojom segmente.

ŠKODA Citigo môže byť vybavená jedným z troch moderných trojvalcových motorov so zdvihovým objemom 999 cm3. Agregáty poháňajú predné kolesá, sú uložené vpredu naprieč, majú výkon 44 kW (60 k), 50 kW (68 k, pohon na zemný plyn alebo benzín) a 55 kW (75 k). Napriek malému zdvihovému objemu sa litrový motor vyznačuje vo všetkých výkonových verziách vysokým krútiacim momentom, nízkou hladinou hluku a vysokou účinnosťou. Všetky motory plnia prísne požiadavky emisnej normy EÚ 6.

Základným variantom je teda litrový zážihový motor s výkonom 44 kW (60 k), presne taký ako v inzeráte. Avšak, tu navyše spaľuje LPG. Maximálny krútiaci moment 95 Nm je dostupný pri 3 000 min-1. Vozidlo ŠKODA Citigo zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 14,4 s. Jeho najvyššia rýchlosť je 162 km/h. V kombinácii s päťstupňovou manuálnou prevodovkou spotrebuje priemerne 4,4 l/100 km, emisné hodnoty CO2 sú 101 g / km.

Predávaný kus má za trošku viac ako 4 roky najazdených 640 000 km! Bol ako nový kupovaný v poľskom autosalóne. Servisovaný od začiatku do konca v autorizovanom servise, takže momentálne je podľa slov predávajúceho vo veľmi dobrom stave. Všetko v aute je funkčné a pripravené na bezproblémové používanie. Motor má veľa vymenených komponentov, škoda, že sme sa nedočítali čo všetko a koľkokrát. LPG nedávno prešlo kontrolou a je tiež plne funkčné. Cena? 24 800 pln. V prepočte cca 5 300 eur. Veľa? Málo? Odpovedzte si sami.

Škoda Enyaq Coupé RS iV – Prvé ersko v elektrine

Skúste sa na fotky trošku zapozerať. Aspoň vidíte, ako dobre môže vyzerať miniauto s enormným množstvom kilometrov. A potom sa pozrite na niektoré slovenské jazdenky… Ale ako sa vraví, všetko je o prístupe…

Zdroj: Otomoto

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov