Honda CMX1100 REBEL MY2023 – Technicky nezmenená, no môže byť oveľa krajšia
Honda CMX1100T Rebel – nová cestovná (Touring) verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi sa stáva novým lákadlom radu Honda CMX1100 Rebel. Štandardná verzia, ktorá ponúka rovnakou mierou relaxáciu aj vzrušenie, získava pre modelový rok 2023 novú farbu.
Radový dvojvalcový motor s objemom 1084 cm3 ponúka ako vždy dostatok výkonu, ku ktorému pridáva zemitý charakter a sugestívny zvuk výfuku. Komplexný balík podpornej elektroniky zahŕňa systém nastaviteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control), tempomat a 3 prednastavené jazdné režimy ovládané prostredníctvom elektronicky riadenej škrtiacej klapky. Prvotriedna výbava zahŕňa 43 mm kazetovú prednú vidlicu, dva zadné tlmiče a štvorpiestový radiálne umiestnený predný brzdový strmeň. Osvetlenie je zložené výhradne z LED diód a nový je aj negatívny LCD prístrojový panel. Voliteľne je k dispozícii tiež 6-stupňová dvojspojková prevodovka DCT.
Pre rok 2023 sa rodina rozšírila o špeciálnu cestovnú Touring verziu – CMX1100T Rebel. Výrazný stroj lakovaný v čiernej metalíze Gunmetal Black Metallic je vybavený širokou aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi pre ešte viac pohodlia a dobrodružstva na dlhých cestách.
Štandardná verzia CMX1100 REBEL pre modelový rok 2023 bude dostupná v nasledujúcich farebných vyhotoveniach:
- Sivá metalíza Iridium Gray Metallic –NOVINKA
- Čierna metalíza Gunmetal Black Metallic
Novinkou pre modelový rok 2023 je verzia CMX1100T Rebel v čiernej metalíze Gunmetal Black Metallic. Tá je určená jazdcom, ktorí chcú využiť všetok potenciál štandardnej verzie stroja, ale zároveň požadujú možnosť pohodlne prekonávať väčšie vzdialenosti a potrebujú praktický priestor na uloženie vecí. Polokapotáž upevnená na vidlici, ktorá bude dostupná iba pre verziu CMX1100T Rebel, pôsobí štýlovo a vďaka na mieru navrhnutému zašpicatenému štítu ponúka dobrú ochranu proti vetru. S týmto celkom skvele ladia úplne nové pevné zadné bočné kufre s hornými vekami upevnenými pomocou pántov, ktoré ponúkajú priestor plných 35 litrov (pravý 16 l, ľavý 19 l) – to je o 11 litrov viac v porovnaní s nylonovými taškami na sedadlo, ktoré sú dostupné ako príslušenstvo.
MOTOR | |
Typ | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec SOHC s 8 ventilmi, 270° fázovaním kľukového hriadeľa a hlavou Uni-cam; spĺňa EURO5 |
Zdvihový objem | 1084 cm3 |
Vŕtanie a zdvih | 92 mm × 81,5 mm |
Kompresný pomer | 10,1: 1 |
Maximálny výkon | 64 kW pri 7 000 ot./min. |
Max. krútiaci moment | 98 Nm pri 4 750 ot./min. |
Olejová náplň | 4,8/4,3 (5,2/4,7 v prípade DCT) |
PALIVOVÝ SYSTÉM | |
Karburácia | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Objem palivovej nádrže | 13,6 l |
Spotreba paliva | 4,9 l/100 km – MAN aj DCT |
Úroveň hluku (dB) | Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MAN; Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT |
Emisie CO2 | 114 g/km – MAN aj DCT |
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA | |
Štartér | Elektrický |
Kapacita batérie | 12 V/11,2 Ah |
Výkon alternátora | 0,419 kW |
HNACIE ÚSTROJENSTVO | |
Typ spojky | MAN: Mokrá lamelová spojka
DCT: Mokrá lamelová, hydraulická dvojspojková |
Typ prevodovky | MAN: 6-stupňová manuálna prevodovka
DCT: 6-stupňová dvojspojková prevodovka |
Stály prevod | Reťaz |
RÁM | |
Typ | kosoštvorcový |
PODVOZOK | |
Rozmery (D × Š × V) | 2240 mm × 853 mm × 1115 mm – MAN 2240 mm × 834 mm × 1115 mm – DCT |
Rázvor kolies | 1 520 mm |
Záklon rajdového čapu/Uhol vidlice | 28°/30° |
Závlek | 110 mm |
Výška sedadla | 700 mm |
Svetlá výška | 120 mm |
Pohotovostná hmotnosť | CMX1100 – MAN: 223 kg / DCT 233 kg
CMX1100T – MAN: 238 kg / DCT 248 kg |
ZAVESENIE KOLIES | |
Typ vpredu | 43 mm kazetová s reguláciou predpätia |
Typ vzadu | Dva postranné zadné tlmiče s reguláciou predpätia |
KOLESÁ | |
Typ vpredu | Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny |
Typ vzadu | Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny |
Veľkosť ráfika – predné | MT3.50 |
Veľkosť ráfika – zadné | MT5.00 |
Pneumatika vpredu | 130/70B18 M/C |
Pneumatika vzadu | 180/65B16 M/C |
BRZDY | |
Systém ABS, Typ | 2-kanálový systém ABS |
Typ vpredu | Radiálne umiestnený celistvý štvorpiestový brzdový strmeň, jeden 330 mm plávajúci kotúč |
Typ vzadu | Jednopiestový strmeň, jeden 256 mm kotúč |
PRÍSTROJE A ELEKTRONIKA | |
Prístrojový panel | Predsadený 120 mm inverzný LCD prístrojový panel, USB-C nabíjacia zásuvka |
Zabezpečovací systém | HISS |
Svetlomet | LED |
Zadné svetlo | LED |
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov