Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Honda CMX1100 REBEL MY2023 – Technicky nezmenená, no môže byť oveľa krajšia

Honda CMX1100T Rebel – nová cestovná (Touring) verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi sa stáva novým lákadlom radu Honda CMX1100 Rebel. Štandardná verzia, ktorá ponúka rovnakou mierou relaxáciu aj vzrušenie, získava pre modelový rok 2023 novú farbu.

Radový dvojvalcový motor s objemom 1084 cm3 ponúka ako vždy dostatok výkonu, ku ktorému pridáva zemitý charakter a sugestívny zvuk výfuku. Komplexný balík podpornej elektroniky zahŕňa systém nastaviteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control), tempomat a 3 prednastavené jazdné režimy ovládané prostredníctvom elektronicky riadenej škrtiacej klapky. Prvotriedna výbava zahŕňa 43 mm kazetovú prednú vidlicu, dva zadné tlmiče a štvorpiestový radiálne umiestnený predný brzdový strmeň. Osvetlenie je zložené výhradne z LED diód a nový je aj negatívny LCD prístrojový panel. Voliteľne je k dispozícii tiež 6-stupňová dvojspojková prevodovka DCT.

Pre rok 2023 sa rodina rozšírila o špeciálnu cestovnú Touring verziu – CMX1100T Rebel. Výrazný stroj lakovaný v čiernej metalíze Gunmetal Black Metallic je vybavený širokou aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi pre ešte viac pohodlia a dobrodružstva na dlhých cestách.

Štandardná verzia CMX1100 REBEL pre modelový rok 2023 bude dostupná v nasledujúcich farebných vyhotoveniach:

  • Sivá metalíza Iridium Gray Metallic –NOVINKA
  • Čierna metalíza Gunmetal Black Metallic

Novinkou pre modelový rok 2023 je verzia CMX1100T Rebel v čiernej metalíze Gunmetal Black Metallic. Tá je určená jazdcom, ktorí chcú využiť všetok potenciál štandardnej verzie stroja, ale zároveň požadujú možnosť pohodlne prekonávať väčšie vzdialenosti a potrebujú praktický priestor na uloženie vecí. Polokapotáž upevnená na vidlici, ktorá bude dostupná iba pre verziu CMX1100T Rebel, pôsobí štýlovo a vďaka na mieru navrhnutému zašpicatenému štítu ponúka dobrú ochranu proti vetru. S týmto celkom skvele ladia úplne nové pevné zadné bočné kufre s hornými vekami upevnenými pomocou pántov, ktoré ponúkajú priestor plných 35 litrov (pravý 16 l, ľavý 19 l) – to je o 11 litrov viac v porovnaní s nylonovými taškami na sedadlo, ktoré sú dostupné ako príslušenstvo.

HONDA CMX Rebel 1100 – Dvojitá identita

MOTOR
Typ Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec SOHC s 8 ventilmi, 270° fázovaním kľukového hriadeľa a hlavou Uni-cam; spĺňa EURO5
Zdvihový objem 1084 cm3
Vŕtanie a zdvih 92 mm × 81,5 mm
Kompresný pomer 10,1: 1
Maximálny výkon 64 kW pri 7 000 ot./min.
Max. krútiaci moment 98 Nm pri 4 750 ot./min.
Olejová náplň 4,8/4,3 (5,2/4,7 v prípade DCT)
PALIVOVÝ SYSTÉM
Karburácia Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI
Objem palivovej nádrže 13,6 l
Spotreba paliva 4,9 l/100 km – MAN aj DCT
Úroveň hluku (dB) Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MAN;
Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT
Emisie CO2 114 g/km – MAN aj DCT
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA
Štartér Elektrický
Kapacita batérie 12 V/11,2 Ah
Výkon alternátora 0,419 kW
HNACIE ÚSTROJENSTVO
Typ spojky MAN: Mokrá lamelová spojka

DCT: Mokrá lamelová, hydraulická dvojspojková

Typ prevodovky MAN: 6-stupňová manuálna prevodovka

DCT: 6-stupňová dvojspojková prevodovka

Stály prevod Reťaz
RÁM
Typ kosoštvorcový
PODVOZOK
Rozmery (D × Š × V) 2240 mm × 853 mm × 1115 mm – MAN
2240 mm × 834 mm × 1115 mm – DCT
Rázvor kolies 1 520 mm
Záklon rajdového čapu/Uhol vidlice 28°/30°
Závlek 110 mm
Výška sedadla 700 mm
Svetlá výška 120 mm
Pohotovostná hmotnosť CMX1100 – MAN: 223 kg / DCT 233 kg

CMX1100T – MAN: 238 kg / DCT 248 kg

ZAVESENIE KOLIES
Typ vpredu 43 mm kazetová s reguláciou predpätia
Typ vzadu Dva postranné zadné tlmiče s reguláciou predpätia
KOLESÁ
Typ vpredu Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny
Typ vzadu Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny
Veľkosť ráfika – predné MT3.50
Veľkosť ráfika – zadné MT5.00
Pneumatika vpredu 130/70B18 M/C
Pneumatika vzadu 180/65B16 M/C
BRZDY
Systém ABS, Typ 2-kanálový systém ABS
Typ vpredu Radiálne umiestnený celistvý štvorpiestový brzdový strmeň, jeden 330 mm plávajúci kotúč
Typ vzadu Jednopiestový strmeň, jeden 256 mm kotúč
PRÍSTROJE A ELEKTRONIKA
Prístrojový panel Predsadený 120 mm inverzný LCD prístrojový panel, USB-C nabíjacia zásuvka
Zabezpečovací systém HISS
Svetlomet LED
Zadné svetlo LED

 

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov