Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Insignia konči Veľkej Británie, už jej zazvonil umieračik

Modely segmentu D miznú alarmujúcim tempom a ustupujú ziskovejším SUV. Insignia sa teraz pridáva k Passatu Sedan, Mondeu a Talismanu. Zatiaľ končí len vo Veľkej Británii, ale zdá sa, že koniec sa blíži aj pre zvyšok Európy.

Vauxhall sa oficiálne rozhodol zastaviť predaj Insignie v Spojenom kráľovstve. Nástupca nebude, aspoň nie tak skoro. Tí, ktorí by si chceli tento model kúpiť, sa teraz obmedzia na kontinentálnu verziu verziu s ľavostranným riadením. Vauxhall vysvetľuje tento stav potrebou znížiť výdavky a zamerať sa na rozvoj elektromobility. Stojí za to pripomenúť, že britská pobočka Opel, rovnako ako samotná značka, má v úmysle stať sa plne elektrickou od roku 2028.

Opel Insignia Sports Tourer – Rozum sa mi zastavuje

„Toto je medzera, ktorú zatiaľ nemáme v úmysle vyplniť“, hovorí riaditeľ Vauxhall UK Paul Wilcox citovaný v tlačovej správe. Aktuálna generácia modelu debutovala v roku 2016, o tri roky neskôr prešla faceliftom. Je to jediný model, ktorý zostal v rade Opel, vyvinutý pred fúziou s PSA. Ide o brata Austrálčana Holdena Commodorea a amerického Buick Regal. Oba však už boli stiahnuté z trhu.

Opel Insignia vysvetľuje, čo sú fleetové autá a či sa oplatia kúpiť do rodiny

Peugeot 508, Volkswagen Passat Variant a Škoda Superb obhajujú česť britského segmentu D po tom, čo sa vzdali Insignie. Ťažko uveriť, že neprémiová stredná trieda sa scvrkla len na tri modely. Kam to ten svet speje?

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov