Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Volkswagen predstavil svoj najmenší crossover: VW T-Cross

Nový Volkswagen T-Cross ponúka maximum priestoru na čo najmenšom pôdoryse, veľa farieb, zaujímavý dizajn a pár šikovných riešení navyše.

Nový T-Cross sa nemôže pýšiť dychberúcimi parametrami, ani luxusom. Napriek tomu má novinka dosť vecí, ktorými vie zaujať. Má pekný dizajn, ktorý sa vymyká trendu “bacuľatých” mestských crossoverov a siaha radšej po ostrých líniách a prelisoch na prednej kapote. Spredu vyzerá T-Cross ako malý Touareg s náznakmi T-Rocu. Zozadu vynikne opticky prepojenými svetlometmi. K dispozícii je až v 12 rôznych farbách, pričom nechýbajú ani naozaj veselé odtiene.

Personalizácia

Svoje dizajnové preferencie môžu zákazníci ukázať aj v interiéri, kde sú v ponuke rôzne balíčky výbavy, dekorov, materiálov, farieb a poťahov, aby si mohli naozaj poskladať svoj „vlastný“ T-Cross. Rovnako variabilná je aj praktická stránka auta. Napriek tomu, žeT-Cross meria na dĺžku iba 4,11 metra, mal by byť prekvapivo priestranný. V jeho kabíne sa totiž nachádzajú posuvné zadné sedadlá. Môžete si teda vybrať, či potrebujete veľký kufor (z 385 litrov sa dá nafúknuť až na 455!) alebo priestor pre zadných pasažierov. Sedadlá sa dajú aj sklopiť, vrátane predného spolujazdcovho, čo umožní prevoz dlhých predmetov.

T-Cross interier T-Cross kufor

Asistenti

T-Cross je vybavený väčšinou klasických asistenčných systémov, na ktoré sme pri VW zvyknutí, avšak pridáva aj niečo navyše. Popri systéme Front Assist je tu aj monitoring mŕtveho uhla, cúvacia kamera… Neštandardným prvkom v tejto triede je príplatkový adaptívny tempomat, alebo digitálny prístrojový štít. Vzhľadom na to, že T-Cross je mestské auto, výbornou vychytávkou je automatická „manévrovacia brzda“, ktorá zabráni potenciálnym škrabancom pri parkovacích manévroch. Nový T-Cross bude dostupný s motorom 1,0 TSI s výkonom 70 alebo 85 kW, a s motorom 1,6 TDI s výkonom 70 kW. Pohon 4×4 tu nehľadajte. Nebude ani dostupný. T-Cross sa totiž nehanbí za to, že je to mestský crossover, ktorý ponúka zvýšený podvozok skôr pre lepšie nastupovanie, odolnosť voči obrubníkom (ak si ho neobjednáte s 18-palcovými diskami) a pre lepší výhľad na dianie v premávke.

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov