Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Hyundai hľadá prvú Miss Drive

Hyundai Motor Slovakia je dlhoročným generálnym partnerom prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko. Víťazka aktuálneho ročníka vyhrá štýlové SUV Kona, ktoré sa svojím výrazným dizajnom, bohatou paletou farebných kombinácií a praktickými rozmermi auta segmentu SUV-B dokonale hodí k najkrajšej Slovenke roku 2018.

Novinkou aktuálneho ročníka súťaže je, že Hyundai ako generálny partner Miss Slovensko vyhlásil novú kategóriu Miss Drive. O víťazke rozhodne online hlasovanie verejnosti. Aktivita priniesla množstvo adrenalínových aj zábavných momentov. Všetky jazdy s finalistkami spoločne s ich motoristickými profilmi nájdete na stránke www.missdrive.sk. Tu môže verejnosť hlasovať za svoju favoritku, ktorá bude počas finálového večera Miss Slovensko 28. apríla 2018 v priamom televíznom prenose ocenená historicky prvým titulom Miss Drive. Motiváciou pre hlasujúcich je aj možnosť získať SUV Hyundai Kona na celý týždeň.

Netradičné sústredenie s nadupaným i30 N

Finalistky Miss Slovensko 2018 zažili sústredenie, na ktoré tak skoro nezabudnú. Hyundai si pre ne pripravil netradičné prekvapenie s poriadnou dávkou adrenalínu – ,,Testovacie jazdy“ na pretekárskej dráhe, ktoré preverili znalosti dievčat o autách. A to preto, aby ukázali svojim fanúšikom, či sú hodné titulu Miss Drive. Každá z jedenástich krásnych finalistiek absolvovala divokú jazdu v športovom modeli Hyundai i30N Performance s výkonom 275 koní. Počas nej mala za úlohu zodpovedať 7 otázok z oblasti automobilového sveta. Úlohy skúšajúceho sa zhostil známy tanečník a ambasádor značky Hyundai Laci Strike. Ten však dievčatám nič nedaroval, pretože na každú odpoveď im vyčlenil iba 7 sekúnd.

Ako dlhoročný generálny partner súťaže Miss Slovensko sme sa rozhodli, že aktuálny ročník súťaže ozvláštnime vyhlásením špeciálnej kategórie Miss Drive. Veríme, že aj vďaka tejto ankete ukážeme Slovensku, že finalistky Miss Slovensko sú nielen krásne, inteligentné a šarmantné, ale že im nie je cudzí ani svet automobilizmu,“ hovorí Marek Kopča, marketingový a PR manažér značky Hyundai na Slovensku.

Hyundai (pl)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov