Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


ŠKODA dosiahla v roku 2016 nové rekordy

Automobilka ŠKODA v roku 2017 pokračuje v produktovej ofenzíve a predstaví jedenásť modelových noviniek.

ŠKODA pokračuje vo svojom rekordnom kurze. Ako v predajných, tak aj vo finančných výsledkoch dosiahla česká automobilka v roku 2016 nové rekordné hodnoty. V porovnaní s predchádzajúcim rokom vzrástli dodávky zákazníkom o 6,7% na 1 126 500 vozidiel (2015: 1 055 500). Za rovnaké obdobie vzrástli aj tržby o 9,8% na 13,7 miliárd eur (2015: 12,5 miliárd eur) a dosiahli tak tiež nové maximálne hodnoty.

ŠKODA AUTO prostredníctvom svojej Stratégia 2025 a s ňou spojenej modelovej ofenzívy vytvorila podmienky pre ďalší rast. Najmä od uvedenia nového veľkého SUV KodiaQ, modernizovaného modelu Octavia a ďalších modelových noviniek, ktoré automobilka v priebehu roka predstaví, si značka sľubuje ďalšie rastové impulzy.

„Výsledky obchodného roka 2016 prekonali naše očakávania. Tretí rekordný rok v rade dokladá úspešnosť našej stratégie trvalého rastu,“ zdôraznil predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „S našou Stratégiou 2025 budeme v raste značky ŠKODA dôsledne pokračovať aj v najbližších rokoch. V tejto súvislosti našu modelovú paletu rozšírime a vstúpime na nové trhy, do nových zákazníckych segmentov a digitálnych oblastí podnikania. Okrem toho sa sústredíme tiež na elektrifikáciu našich vozidiel. V roku 2020 na trh uvedieme prvý model značky ŠKODA s čisto batériovým pohonom. Prvú ukážku, ako by mohla vyzerať elektrická budúcnosť značky ŠKODA, predstavíme na autosalóne v Šanghaji v apríli tohto roku,“ dodal Bernhard Maier.

Digitalizácia, konektivita a nové mobilné služby, to sú hlavné piliere Stratégia 2025. Cieľom je vyvinúť pre zákazníkov značky ŠKODA úplne nové možnosti mobility.“Automobil zostane aj naďalej jadrom našej ponuky. V budúcnosti ho ale doplníme o služby, vďaka ktorým bude život v každodennej prevmávke jednoduchší, efektívnejší, pohodlnejší a bezpečnejší. ŠKODA sa tak zmení z tradičného výrobca automobilov v poskytovateľa mobility v širšom zmysle. Súčasťou tejto stratégie je aj nový ŠKODA AUTO DigiLab v Prahe, ktorý posilní naše inovačné a digitálne kompetencie,“ pripomenul Bernhard Maier.

ŠKODA Media Services (šr)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov