Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Mazda3 2017: pokročilé technológie v rafinovanom dizajne

Mazda3 kombinuje efektívne SKYACTIV technológie a dynamický dizajn Kodo v kompaktnej triede a už je aj na slovenskom trhu.

Od uvedenia prvej generácie modelu Mazda3 v roku 2003 je považovaná za meradlo v segmente z hľadiska jazdnej dynamiky, ktorú  posunula tretia generácia na ešte vyššiu úroveň. Model 2017, kompaktný bestseller, je komplexne upravený a nápadne rekonštruovaný v oblasti technológii, komfortu a kvality. Cielené konštrukčné zmeny na prednej a zadnej časti modelu Mazda3 2017 s pokročilými pomocnými systémami a novými komfortnými prvkami výbavy, ako je napríklad vyhrievaný volant a optimálne zobrazenie head-upu s príslušnou dopravnou značkou. Mazda3 2017 poskytuje inovatívnu jazdnú dynamiku a jazdný komfort. Je stále k dispozícii ako štvordverový sedan a päťdverový hatchback; predstavuje exkluzívny modelový rad, ktorý ná cielene vysoko kvalitné technológie a užitočné funkcie pre náročnú klientelu.Vizuálne a technické inovácie, ktorými Mazda teraz reagovala modelom 2017, vytvárajú podmienky pre pokračovanie úspešného príbehu.

2017mazda3_family_action_2_prev      2017m3_hb_action_bcn-25_prev

Mazda 3 model 2017 je kompaktný sedan a hatchback, komplexne upravený s vylepšenou technológiou, komfortom  a kvality. Cielené konštrukčné zmeny na prednej a zadnej časti prispeli k zhodnotgeniu vozidla spolu s pokročilými systémami asistenčných systémov a novými komfortnými prvkvkami výbavy, ako je napríklad vyhrievaný volant a optimálne zobrazenie head-up s dopravnou značkou. Mazda3 predstavuje exkluzívny modelový rad, ktorý poskytuje vysoko kvalitné technológie a užitočné funkcie pre náročnú klientelu.

V ponuke je päť úrovní vybavenia. Všetky verzie obsahujú stabilizačný systém ESC a šesť airbagov. Základná úroveň Emotion je vyhradená len pre najslabší hatchback a obsahuje manuálnu klimatizáciu, audio so štyrmi reproduktormi, palubný počítač, elektrické ovládanie štyroch okien a zrkadiel, stop-štart systém a asistent rozjazdu do svahu. Druhá úroveň Challenge pridáva dvojzónovú automatickú klimatizáciu, rozhranie HMI so 7-palcovým displejom, predné hmlové svetlá, bluetooth, tempomat a kožený volant.

m3_cut010_ger_high_interiorhud_prev     m3_hud_germany_a_prev

Tretí stupeň Attraction je bohatší o bi-xenónové svetlá, vyhrievané sedadlá, denné LED-svetlá, dažďový a svetelný senzor, zadné parkovacie senzory a kontrolu slepého uhla v zrkadlách. Nad touto výbavou stojí úroveň Revolution s audiosústavou Bose, bezkľúčovým odomykaním a štartovaním, prednými parkovacími senzormi, lakovanou prednou maskou, head-up displejom, ale aj radiacimi páčkami na volante v prípade automatickej prevodovky.

Vrchol ponuky tvorí verzia Revolution TOP s koženým čalúnením, elektrickým ovládaním sedadla vodiča a balíkom bezpečnostných asistenčných systémov. Ten obsahuje okrem detekcie mŕtveho uhla aj varovanie pred opustením jazdného pruhu, radarový tempomat či adaptívne bi-xenónové svetlá.

Na pohon sú k dispozícii dva vznetové motory, ktoré majú výkon 77 kW/105 k a 110 kW/150 k; ich spotreba paliva je na hodnotách od 3,8 do 4,8 litra s emisiami CO2 99 až 127 g/km. Zážihové motory SKYACTIV-G s priamym vstrekovaním benzínu pokrývajú rozsah výkonov od 74 kW/100 k až 121 kW/165 koní. Hodnoty spotreby sú tu na 5,1 až 5,8 litrov (CO2: 119-135 g/km). Okrem šesťstupňovej manuálnej prevodovky SKYACTIV-MT je k dispozícii v závislosti na motore šesťstupňová automatika.

Ceny za automobily Mazda3 sú vskutku prijateľné. Za model hatchback 1,5 Skyactiv-G100 vo výbave Emotion (74 kW/100 k),  zaplatíme 14 890 eur. Za sedan s rovnakoým motorom ale vo výbave Challenge 16 690 eur. Najdrahšia Mazda3 2,2 D-150 Skyactiv vo výbave Revolution TOP stojí 25 890 eur.

Mazda (šr)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov