ŠKODA Storyboard: plány a dôvody SUV stratégie značky na novej komunikačnej platforme
ŠKODA predstavením modelu KODIAQ odštartovala svoju SUV ofenzívu. Význam nového modelu ŠKODA KODIAQ pre ďalší rozvoj značky vysvetľuje automobilka vo veľkom tematickom špeciále na novej online-platforme ŠKODA Storyboard.
„ŠKODA vstupuje novým modelom KODIAQ do nového, na celom svete rýchlo rastúceho trhového segmentu – do triedy veľkých SUV. Ide o dôležitý krok pre značku ŠKODA, ktorý bude nasledovaný ďalšími SUV modelmi. S novou SUV ofenzívou chce automobilka osloviť nové skupiny zákazníkov, zvýšiť svoj podiel na trhu a ďalej posilniť svoju pozíciu na svetovom trhu,“ vysvetľuje Dr. Guido Haak, vedúci Manažmentu produktu spoločnosti ŠKODA AUTO, na novej online-platforme ŠKODA Storyboard.
Prof. Lutz Fügener z vysokej školy v Pforzheime ďalej hovorí o tajomstve dobrého automobilového dizajnu a zvlášť moderného dizajnu SUV. Tieto a ďalšie informácie, týkajúce sa modelov značky ŠKODA v kategórii SUV, vývoja trhu a prognózy pre tento silne rastúci segment nájdete na adrese http://www.skoda-storyboard.com.
Nová platforma značky ŠKODA v sebe spája informácie a správy s emocionálnymi správami a príbehmi, špecifickými pre jednotlivé cieľové skupiny. Ponuka ďalej zahŕňa aj videá, fotogalérie, súbory na stiahnutie a ďalšie odkazy a spája jednotlivé profily značky ŠKODA na sociálnych médiách. Obsah je prezentovaný v modernom a užívateľsky prívetivom dizajne. Stránku je možné zobraziť vo všetkých koncových zariadeniach – od desktopu cez tablet až po smartfón. Celý obsah ŠKODA Storyboard je uvoľnený pre ďalšie využitie v médiách. Platforma sa tak súčasne zameriava na novinárov a osoby, ovplyvňujúce verejnú mienku, rovnako ako na zákazníkov a fanúšikov značky ŠKODA.
Priamy link na článok: https://www.skoda-storyboard.com/cs/inovace/mobilita/suv-v-centru-pozornosti/
Škoda, dk
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov