Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Hviezdny Messi propaguje nové indické auto

Svetoznámy futbalista Lionel Messi sa na konci minulého roka stal globálnou tvárou značky Tata Motors. Vyjednávanie o partnerstve trvalo dlhých 16 mesiacov.

Futbalová hviezda z Argentíny Lionel Messi si zahral v reklame indickej automobilky Tata Motors. Jej tvárou sa stal minulý rok. V pestrom spote propaguje model Tiago. Pozoruhodné je, že syn najlepšie plateného futbalistu na svete sa volá takmer rovnako ako propagovaný indický automobil – Thuago.

Automobilka Tata nový reklamný spot s Messim nasadila ešte vlani v decembri. Striedajú sa v nej prestrihmi jeho futbalové umenie v súčasnosti a v detstve. Nejde však ešte o produktovú reklamu, ale o zvýraznenie imidžu značky. Spot sa snaží povedať, že vlastnosti, ktorými oplýva futbalová superstar, ako je výnimočný talent či skromnosť, má aj výrobca automobilov Tata.

Najväčšia indická automobilka mala vo finančnom roku 2014/2015 konsolidované tržby vo výške 42 miliárd dolárov, teda 38 miliárd eur. Mimo Indie má Tata zastúpenie napríklad vo Veľkej Británii, Južnej Kórei, Thajsku či v Juhoafrickej republike.

Len v Indii jazdí osem miliónov vozidiel značky Tata. V miliardovej krajine je značka jednotkou v segmente nákladných vozidiel a na predných miestach v segmente osobných automobilov. Firma vyrába tiež autobusy. Do portfólia značiek skupiny Tata patria tiež luxusné vozidlá Jaguar Land Rover.

(šr)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov