Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku

Ženeva 2016: do expozície Citroën zavial čerstvý vietor.

Pri príležitosti autosalónu v Ženeve 2016 začína značka Citroën novú etapu v odhaľovaní svojich produktov, predstaví nové pozicionovanie svojich produktov, štúdií a partnerov, ktorí majú spoločný cieľ: sviežosť a energiu.

Značka pokračuje aj vo vývoji nových služieb, ktoré uľahčia zákazníkom ich život. Nové aktivity majú za cieľ predstaviť značku ako zdroj nových nevšedných zážitkov, ktoré prinesú motoristom niečo úplne nové a zrúcajú zaužívané predstavy. Toto smerovanie je hybnou silou expozície značky a bude ju sprevádzať počas celého roka 2016.

Citroen Spacetourer     Citroen Cactus

  1. NOVINKY

Citroën predstaví v Ženeve v každom automobilovom segmente nové, svieže a energické vozidlá zamerané na pohodlie! Citroën zároveň predstaví aj svojich partnerov. Každý z nich má zvučné meno a podporuje kreativitu a odvahu značky.

  • Svetová premiéra modelu Citroën SpaceTourer a jeho štúdia

– Citroën SpaceTourer SpaceTourer je moderným a výrazným vozidlom. Prichádza s troma druhmi karosérie, variabilným usporiadaním interiéru, novými schopnosťami, ktoré spĺňajú potreby rodín, ale aj živnostníkov a podnikateľov.

– Spoločnosť mu bude robiť farebná nadopovaná štúdia: Citroën SpaceTourer Hyphen vznikol zo spolupráce značky s mladou francúzskou elektropopovou skupinou Hyphen Hyphen. Vozidlo je spojovníkom medzi rodinami a živnostníkmi, vanmi a SUV, mestom a cestovaním. Tento svieži farebný dobrodruh s pohonom 4×4 a množstvom vnútorného priestoru zvyšuje mieru pohodlia a cestovateľského ducha sériovej verzie. Stretnutie je na pláne v expozícii značky Citroën. Zapíšte si do kalendárov termín 1. marca o 9:30. Okrem tlačovej konferencie uvidíte aj živé vystúpenie.

  • Citroën E-MEHARI a jeho štúdia

– Citroën E-MEHARI: Odkazuje na model Méhari z roku 1968, no ponúka oveľa viac: kabriolet so 4 miestami, 100 % elektrický pohon, optimistický, moderný a zábavný dizajn.

–  vedľa nového modelu sa predstaví aj jedinečná a odvážna štúdia, ktorá vznikla zo spolupráce značky Citroën s prestížnym francúzskym módnym domom. Presvetlená štúdia, ktorá sa odhalí až pár dní pred autosalónom.

  • Citroën C4 Cactus: 2 nové verzie

– Citroën C4 Cactus Rip Curl je novátorský crossover, ktorý prináša do automobilového sveta nové nápady. Jedným z nich je aj spolupráca so značkou Rip Curl, ktorá patrí medzi svetových lídrov v oblasti surfov. Táto verzia po prvý raz prinesie do nevšedného a jedinečného crossoveru Citroën C4 Cactus funkciu Grip Control. S ňou získa lepšiu pohyblivosť, ako aj viacero štýlových prvkov, ktoré zvýraznia jeho zameranie na outdoor;

– Citroën C4 Cactus W prichádza v monochromatickej bielej farbe. Predstavuje sa ako jedinečná mestská ikona a stavia na kartu elegancie.

  1. MODELY: KOMFORTNÉ A ÚČINNÉ

Citroën predstaví nové alebo modernizované modely C4 Picasso, C1, C4 a Berlingo, ktoré ponúknu Dizajn, Konfort a Prelomové technológie. Spoločným menovateľom modelového radu je to, čím sa môže značka Citroën pýšiť kedykoľvek: komfort. Celkový komfort, ktorý si užíva telo aj duša a zodpovedá najnovším požiadavkám na automobily. Jedinečný pocit z jazdy zabezpečia účinné motory ako benzínové 3-valcové motory PureTech (ich prepĺňaná verzia sa stala Motorom roka 2015) a naftové motory BlueHDi. Ich technológia SCR dosahuje najlepšie výsledky v oblasti znižovania emisií a NOx.

  • On-line služby

– Citroën Connect Nav: po prvý raz sa nová generácia 3D navigácie predstaví v modeli Citroën SpaceTourer. Poskytuje online služby a ovláda sa hlasovými povelmi;

– Citroën Connect Packs: tri balíčky (Pack Monitoring, Pack Mapping a Pack Tracking) rozširujú ponuku Citroën Connect Box s Pack SOS & Assistance.

  • Internetové služby

– Citroën Advisor: klienti môžu voľne vyjadriť svoje názory na prístup a služby spojené s nákupom nového vozidla ako aj s úrovňou služieb počas návštevy v servise. V automobilovom svete má takáto služba svetovú premiéru.

– Citroën Carstore: internetová stránka umožňuje vyhľadávať a porovnávať všetky nové vozidlá, ktoré sa nachádzajú na skladoch v predajnej sieti Citroën. Po výbere konkrétneho vozidla sa záujemca spojí priamo s predajcom. Užívatelia internetu si môžu dnes už nový Citroën aj rezervovať a stačí im na to iba pár klikov. Ide o prvý krok k predaju vozidiel cez internet.

Nový a nevšedný zážitok poskytne svojim návštevníkom aj expozícia značky Citroën na autosalóne v Ženeve. Po prvý raz sa v príjemnej a presvetlenej expozícii predstavia časti stánku ako “Malý Citroën” či “Domov Citroën”. Energická expozícia predstaví aj aktivity značky v seriáli WTCC. V Ženeve sa v nových farbách predstaví aj pretekársky špeciál C-Elysée WTCC, ktorý bude bojovať o tretí majstrovský titul v rade.

Pri príležitosti autosalónu v Ženeve 2016 začína značka Citroën novú etapu v odhaľovaní svojich produktov, predstaví nové pozicionovanie svojich produktov, štúdií a partnerov, ktorí majú spoločný cieľ: sviežosť a energiu. Značka pokračuje aj vo vývoji nových služieb, ktoré uľahčia zákazníkom ich život. Nové aktivity majú za cieľ predstaviť značku ako zdroj nových nevšedných zážitkov, ktoré prinesú motoristom niečo úplne nové a zrúcajú zaužívané predstavy. Toto smerovanie je hybnou silou expozície značky a bude ju sprevádzať počas celého roka 2016.

Citroën, DK

 

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov