Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Nový Citroën C4 Picasso, európsky líder v kategórii monospace:160 000 predaných vozidiel od uvedenia na trh.

Predajný úspech: už 160 000 vozidiel od svojho uvedenia v minulom roku, z čoho viac ako 100 000 od začiatku tohto roku. Nový Citroën C4 Picasso sa stavia tvárou v tvár konkurencii, pričom zaujíma vedúcu pozíciu na európskom trhu v segmente monospacov.

S celkovým počtom 160 000 predajov do dnešného dňa, z toho 100 000 od začiatku tohto roka, nový Citroën C4 Picasso zažíva ozajstný úspech na trhu, ktorý mu umožňil zisk pozície lídra v segmente monospacov v Európe.

Vozidlo bolo uvedené v júni 2013 ako 5 miestna a v septembri 2013 prišla 7 miestna verzia  („Grand C4 Picasso“). Nový Citroën C4 Picasso potvrdzuje postupne viac a viac svoje možnosti pritiahnuť klientov, sledujúc:

úspech 2 predstavených modelov : viac než 49 % predaja je orientovaného na 5 miestnu verziu a takmer 51 % na 7 miestnu verziu.

veľký dopyt po plne vybavených modeloch : takmer 2/3 predaja sa vzťahujú na modely s najvyššou výbavou

4.miesto v obľúbenosti osobných automobilov medzi firemnými flotilami vo Francúzsku  (4. miesto v rámci všetkých segmentov, 1. miesto v rámci monospacov) hlavne vďaka emisiám CO2 – „najlepší v triede“ vo svojej kategórii (od 96 g/km).

Vyjadrenie p. Lindy Jackson, generálnej riaditeľky Citroën : „Rok po uvedení je  vynikajúca obchodná dynamika nového C4 Picasso obrazom jeho prijatia v médiách, od začiatku je tento model oceňovaný, ako napríklad prestížnym ocenením „Zlatý Volant“ v Nemecku. Nové C4 Picasso koncentruje len to najlepšie pre vozidla monospace, súhrn toho najlepšieho know-how značky v oblasti dizajnu, komfortu a technológií, to všetko za rozumnú cenu. Tým zodpovedá požiadavkám a spĺňa očakávania dnešných zákazníkov : vodcovstvo na európskom trhu je toho najlepším dôkazom !“

Vďaka hlavným vlastnostiam nový Citroen C4 Picasso dokázal uspieť v súťaži s konkurenciou, pričom išlo o generačný skok vo svete monospacov. C4 Picasso ilustruje nové hodnoty značky Citroën, ako:

Viac dizajnu : čistý a expresívny štýl, zvýraznený jedinečným svetelným podpisom.

Viac komfortu : Interiér navrhnutý v duchu loftu (čistá palubná doska, sériovo montované panoramatické čelné sklo a veľká presklená strecha, sedadlo Relax s extra oporou nôh pre predného spolujazdca, atď…).

Viac užitočnej technológie : servisné technólogie  na uľahčenie používania (Sériovo dodávaný dotykový tablet s uhlopriečkou 7’’ obsahuje 7 dotykových tlačidiel, ktorými sa ovláda viacero prvkov nastavenia vozidla: dvojzónová klimatizácia, navigácia, audio, telefón, asistenčné systémy Park Assist, Vision 360 atd….) doplnkové služby. Všetky ovládače sú v dosahu prstov !

Optimalizované náklady na použitie vozidla : Zníženie hmotnosti o 140 kg oproti predchádzajúcej generácii, spojené s výrazne lepšou aerodynamikou (SCx 0,71) a úspornejšími motormi poslednej generácie optimalizovanými na nižšiu spotrebu paliva, vrátane verzie, ktorá produkuje iba 96 g CO2/km so spotrebou 3,7 l/100 km, čo je v danej kategórii rekordná hodnota. Nový model CITROËN C4 Picasso bude zároveň prvým modelom značky využívajúci pohon BlueHDi* zodpovedajúci norme Euro 6, k čomu mu dopomáha zabudovaný modul SCR (selective catalytic reduction).

V opätovnom výklade konceptu monospace nový Citroën C4 Picasso zachováva odvahu svojich predchodcov a naďalej píše úspešný príbeh MPV Citroënu, podpísaných “Picasso” (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso), ktorý prospel viac než 3,3 miliónov vozidiel s týmto označením k dnešnému dňu. Tento údaj sám ilustruje odbornosť a legitimitu Citroënu na tomto trhu.

Citroën,DK

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov