Hyundai podporí floorbalistov

Hyundai sa stal exkluzívnym partnerom unikátneho športového projektu floorball SK LIGA pre sezónu 2018/2019. Podporí tým mladé, rozvíjajúce sa športové talenty na základných a stredných školách po celom Slovensku.

V rámci programu firemnej spoločenskej zodpovednosti sa Hyundai zapája aj do aktivít, ktoré prispievajú k zdravému vývinu detí. Jedným z takýchto projektov je aj spolupráca s Nadáciou TV JOJ, ktorá je organizátorom projektu floorball SK LIGA. Výnimočná liga totiž žiakom základných škôl a študentov stredných škôl prináša nielen športové vyžitie, ale aj množstvo zábavy.

Aj my, zamestnanci Hyundai Slovensko, máme deti a túto aktivitu považujeme za veľmi užitočnú. Sme hrdí na to, že budeme v sezóne 2018/2019 exkluzívnym partnerom projektu floorball SK LIGA pod záštitou Nadácie TV JOJ a môžeme tak prispieť k zdravému životnému štýlu detí z celého Slovenska,“ hovorí o spolupráci Marek Kopča, marketing & PR manažér Hyundai Slovensko.

Projektom floorball SK LIGA uvádzame do pohybu nielen tisíce žiakov v školských telocvičniach po celom Slovensku, ale oslovujeme všetky aktívne rodiny. Rodiny, ktoré sú v pohybe, navštevujú s deťmi krúžky, tréningy, veľké zápasy. Každý deň sadajú do áut, od ktorých očakávajú bezpečnosť a spoľahlivosť a vždy aj čosi naviac. Voľbou mnohých rodín je Hyundai a preto vzniklo veľmi prirodzené spojenie so značkou, ktorú majú ľudia na Slovensku mimoriadne radi,” hovorí o spolupráci Ľuboš Sarnovský, generálny manažér floorball SK LIGA.

Od roku 2014 pomáha Hyundai aj slovenským pôrodniciam. Pre čerstvo narodené bábätká pripravil špeciálne vozidlá, novorodenecké vozíky s označením Hyundai ix1, ktoré pomáhajú nemocničnému personálu a mamičkám s bezpečným a pohodlným prevozom bábätiek. Doteraz Hyundai obdaroval 70 vozíkmi takmer dvadsať slovenských pôrodníckych oddelení a v tomto úspešnom projekte pokračuje aj v roku 2018.

Hyundai podporuje aj prevenciu – za volantom aj v bežnom živote. Preto spolupracuje s občianskymi združeniami NIE RAKOVINE a Europacolon Slovensko, ktoré vyvíjajú množstvo podujatí po celom Slovensku s cieľom informovať ľudí o prevencii onkologických ochorení.

Hyundai (PL), foto: archív

floorbalHyundai
Komentáre (0)
Pridať komentár