Hyundai Motor: ocenenie od agentúry Interbrand

Hyundai Motor je podľa rebríčka najhodnotnejšou kórejskou automobilovou značkou a siedmym automobilovým výrobcom na svete z hľadiska hodnoty značky.

S nárastom hodnoty o 8,5 % oproti predchádzajúcemu roku na 11,3 miliardy USD je kórejská spoločnosť siedmou najväčšou značkou v rámci automobilového priemyslu. Za uplynulých 10 rokov hodnota Hyundai Motor vzrástla o vyše 7 miliárd USD a v rebríčku najväčších značiek sveta postúpila o 36 miest.

Po intenzívnej perióde zmien spoločnosť Hyundai Motor sa výrazne zvýšila dôvera spoločnosti zo strany zákazníkov. Vytvorením nového profilu v rozličných oblastiach kultúry, športu, sociálnej zodpovednosti firiem, ako aj svojimi novými vysoko kvalitnými produktmi spoločnosť Hyundai Motor etablovala novú kvalitu vzťahu so zákazníkmi na celom svete.

Hodnotiac tento pokrok, Mike Rocha, Global Brand Valuation Director, Interbrand povedal:  „Napriek hyper konkurenčnému prostrediu Hyundai dokázal zintenzívniť svoju globálnu prezenciu pozoruhodným zlepšením svojich produktov a imidžu značky. Kontinuálne úsilie Hyundai Motor o vytvorenie mimoriadneho zážitku pre zákazníkov pri každej príležitosti nám pomáha prezentovať sa na mnohých trhoch sveta ako osobitá značka globálneho automobilového výrobcu.“

Won Hong Cho, riaditeľ marketingu Hyundai Motor, zdôraznil: „V roku 2015 sa naša orientácia značky Modern Premium stala lepšie viditeľnou a onedlho budú nasledovať ešte vzrušujúcejšie iniciatívy. V budúcnosti chceme hrať ústrednú rolu pri redefinovaní mobility a jej vytváraní so srdcom a humanitou. Na dosiahnutie tohto cieľa sa chceme stať skutočne starostlivou značkou, ktorú majú ľudia radi nielen pre automobily, ktoré vyrába, ale aj pre jej hodnoty.“

S cieľom dosiahnuť maximálnu spokojnosť zákazníkov komplexným, starostlivým prístupom, spoločnosť Hyundai Motor nedávno digitalizovala svoj predajný proces a skúma nové cesty interakcie so zákazníkmi, aby sa stala oceňovaným partnerom v ich živote. Jej automobily s výrazným dizajnom a vysokou kvalitou reflektujú orientáciu značky Modern Premium, kým nová korporátna identita predajcov (Global Dealer Space Identity) zaručuje, že zážitok zákazníkov má v každej fáze kontaktu maximálnu intenzitu.

 

Umiestnenie Hyundai Motor v uplynulom desaťročí (Interbrand):

Rok Celkové poradie Hodnota značky

(mld. USD)

2015 39 11,3
2014 40 10,4
2013 43 9,0
2012 53 7,5
2011 61 6,0
2010 65 5,0
2009 69 4,6
2008 72 4,8
2007 72 4,5
2006 75 4,1

 

Top 10 v automobilovom priemysle 2015

Poradie Značka Hodnota značky

(mld. USD)

1 Toyota 49,0
2 BMW 37,2
3 Mercedes-Benz 36,7
4 Honda 22,9
5 VW 12,5
6 Ford 11,5
7 Hyundai 11,3
8 Audi 10,3
9 Nissan 9,0
10 Porsche 8,0

 

Rebríček Interbrand sa vypočítava na základe finančnej súvahy spoločnosti v kombinácii s marketingovými aktivitami so zohľadnením potenciálu značky generovať zisk.

Hyundai Motor (šr)

HyundaiInterbrand
Komentáre (0)
Pridať komentár