Toyota Prius +

Príbuznosť s „klasickým“ Priusom nezaprie, no Prius+ je dlhší a prispôsobený siedmim členom posádky.

Prednosti hybridného pohonu najlepšie vyniknú v mestskej premávke. Tam najviac šetrí a rekuperuje energiu.

Tvarová výnimočnosť exteriéru sa nenásilne uplatňuje aj vo vnútri. Mierne futuristické prístroje sú zoskupené uprostred pod predným oknom. Mohutná stredová konzola medzi prednými sedadlami predovšetkým slúži ako miesto pre akumulátory elektrickej sústavy hybridného pohonu.

      

Vodič výborne vidí, dobre sedí, ovládanie ho neobťažuje a dostáva prehľadne všetky informácie, vrátane napr. aktuálneho toku energie. Nechýba cúvacia kamera, adaptívny tempomat a head-up displej.

Kompletný test Toyoty Prius+, vrátane cien a technických údajov, nájdete v budúcom vydaní Auto časopisu Auto magazín.

Dalibor Klíma, foto J. Hrivnák

 

 

 

Prus+Toyota
Komentáre (0)
Pridať komentár