Hyundai v novom šate
Spoločnosť Hyundai Motor otvorila najväčší showroom v Európe, vytvorený podľa nových štandardov dizajnu a „corporate identity“. Showroom vo Frankfurte na Mohanom je jedným z 200 v Európe, ktoré dostanú nový dizajn do konca roka 2014.
Stjoí neďaleko centrály Hyundai Motor Europe a patrí novému partnerovi Delta Automobile. Dvojpodlažný showroom má plochu 2 466 m2 a ďalších 2 000 m2 je k dispozícii pre servis. Nový dizajn podčiarkuje úsilie automobilky dosahovať vyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov.
Tvorcovia spojili otvorený priestor, moderné zariadenie a najmodernejšie technológie. Koncepcia dizajnu s príznačným názvom EMotion Park je inšpirovaná emóciami zákazníkov, pohybom vozidiel a prírodou, vyznačuje sa teplými bronzovými tónmi exteriéru kombinovanými s prirodzeným svetlom zaplavujúcim interiér. Samozrejmosťou je relaxačné a inšpirujúce prostredie s lóžami a tabletmi, ktoré návštevníkom umožňujú zoznámiť sa so značkou Hyundai v novej dimenzii.
Do roku 2018 bude mať všetkých 6 000 predajní Hyundai na celom svete podobný dizajn.
Hyundai, PV
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov