Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Kia poskytla vozidlá na MS vo futbale 2018

Spoločnosť Kia Motors dodala 424 vozidiel na zabezpečenie hladkého priebehu dlho očakávaných majstrovstiev sveta vo futbale, ktoré sa budú konať v Rusku.

Poskytnutím flotily vozidiel automobilka Kia opäť raz preukázala svoju neustálu podporu a vášeň pre tento najobľúbenejší futbalový turnaj na svete. Turnaj sa začne 14. júna a bude sa vysielať do celého sveta. V prvom stretnutí si hostiteľ turnaja, Rusko, zmeria sily so Saudskou Arábiou. Podujatia sa celkovo zúčastní 32 národných tímov z celého sveta.

Flotila vozidiel, ktoré Kia poskytla ako oficiálny partner FIFA, zahŕňa luxusný sedan K9, vlajkovú loď z SUV segmentu Sorento, kompaktné SUV Sportage a hatchback Ceed. Vozidlá budú počas tohto 64-zápasového turnaja slúžiť na prevoz národných futbalových tímov, rozhodcov, funkcionárov a delegátov. Slávnostného odovzdania vozidiel sa zúčastnil Jay Neuhaus, riaditeľ FIFA pre marketingové práva, Eduardo Solis, riaditeľ FIFA pre partnerstvá a propagáciu, Alexej Sorokin, predseda a generálny riaditeľ miestneho organizačného výboru FIFA a futbalová legenda Nemanja Vidić, bývalý hráč Manchesteru United, Spartaku Moscow a srbskej reprezentácie.

„Spoločnosť Kia Motors je naším oficiálnym partnerom od roku 2007 a my sme vďační za jej podporu pri zabezpečení kvalitnej flotily vozidiel, ktoré nám pomôžu počas tohtoročných majstrovstiev sveta vo futbale v Rusku,“ povedal Jay Neuhaus, riaditeľ FIFA pre marketingové práva. „Kia Motors zastáva dôležitú úlohu v rámci úspešnej organizácie našich podujatí. Vozidlá Kia zabezpečia hladký priebeh podujatia a umožnia nám prepravovať hráčov, zástupcov médií a funkcionárov počas turnaja. FIFA aj spoločnosť Kia Motors pociťujú rovnakú vášeň pre futbal a my sme pripravení sprostredkovať fanúšikom z celého sveta vzrušenie z tejto nádhernej hry.“

„Majstrovstvá sveta vo futbale 2018 sú za dverami a pre milióny futbalových fanúšikov z celého sveta je to najvýznamnejšie športové podujatie roka,“ povedal Jeong Won-jeong, prezident spoločnosti Kia Motors v Rusku. „Sme radi, že môžeme prispieť k úspechu majstrovstiev sveta vo futbale 2018 a tešíme sa, že prostredníctvom tohto významného podujatia ľuďom priblížime značku Kia.“

V rámci svojej kampane „Zapojte sa do hry“ (Get into the game) ponúkne Kia 64 deťom z celého sveta príležitosť, ktorá sa naskytne len raz za život. Pozve ich do Ruska ako „oficiálnych nosičov lôpt“ na zápasy majstrovstiev sveta vo futbale. Slovenským oficiálnym podávačom bude 14- ročný Dávid Pernický, ktorý je nielen veľkým futbalovým fanúšikom a rád a často navštevuje zápasy, ale aj sám hráva futbal a v budúcnosti by sa mu chcel venovať na profesionálnej úrovni. Slovensko tak bude mať na majstrovstvách sveta v Rusku aspoň jedného zástupcu, ktorý zažije pulzujúcu atmosféru šampionátu. Dávid bude oficiálnym podávačom na zápase 26. júna v Rostove, kde sa proti sebe postavia mužstvá Islandu a Chorvátska.

Kia, tlačová správa

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov