Niekedy stačí zatancovať ramenami, prípadne zadropčiť so skríženými rukami a je z toho celosvetový hit. Znie to zvláštne, ale taká je súčasná doba a funguje to! Najnovším dôkazom tohto tvrdenia je taiwanská reklama na automobil Škoda, ktorú si za tri týždne pozreli takmer tri milióny ľudí.
Pred štyrmi rokmi doslova zaplavil svet internetu singel „Gangman Style“ od juhokórejského umelca menom PSY. Dynamická „odrhovačka“ dosiahla úspech aj vďaka videoklipu , ktorého autorom bol režisér Cho Soo-hyun.
Len o niekoľko mesiacov neskôr sa podarilo zeelktrizovať mladých ľudí na celom svete americkému spevákovi, skladateľovi a producentovi Phrarrellovi Williamsovi. Značný podiel mal na tom opäť aj tanečný klip k hitu „Happy“, ktorého „slovenská časť“ sa odohrávala na Lomnickom štíte.
Čerstvá a uletená taiwanská rekama je zase „odrhovačkou“ z príbehu o dvoch tančiacich frajeroch so škodovkami – Kikiho a Choo Chooa, ktorí sa snažia svojim tanečnýmí kreáciami „nainfikovať“ aj ďalších potenciálnych majiteľov vozu Škoda. A s bizarnými pohybami ramien sa im to postupne darí.
Na Taiwane, kam sa škodovky dovážajú od roku 2006, sa tvorcovia reklamy skutočne odviazali. Pokiaľ sa vnímanie verejnosti na novom trhu bude riadiť touto takmer trojminútovou reklamou, má tam Škoda zarobené na zaujímavu štatistiku predaja.
-jj-
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov