Nový Koleos: Renault rozširuje ponuku SUV
Nový Renault Koleos: Štýlové všestranné vozidlo na cestovanie a voľný čas.
S novým modelom Koleos prispel Renault do rýchlo sa rozvíjajúceho segmentu hornej strednej triedy SUV. Príťažlivý dizajn, variabilný pohon kolies ALL MODE 4×4-I, veľkorysý priestor a pohodlie dokumentujú úsilie značky vo veľmi populárnej kategórii vozidiel.
Medzi ďalšie prednosti patrí zvukový systém BOSE, pokročilé asistenčné systémy vodiča a štandardný multimediálny systém R-Link 2 s dotykovým displejom formátu 8,7 palca (22,1 cm). Renault Koleos je prvým modelom značky s plynulou zmenou prevodov CVT X-tronic, ktorá kombinuje vynikajúci komfort s vysokou účinnosťou. S dĺžkou 4.67 metra nový Koleos prerástol kompaktné SUV Kadjar o 22,1 centimetrov. Vzhľad vozidla je charakteristický pre typické vlastnosti SUV, najmä veľkými kolesami v rozmeroch 17- (Life), 18- (Intenz) a 19 palcov (Initiale Paris), strešnými hliníkovými lištami a ochranou podovzku.
High Seat Comfort
Nový Renault Koleos poskytuje vodičovi a cestujúcim s priestranný interiér. Základom je rázvor dlhý až 2,71 metra. Priestor pre kolená cestujúcich na zadných sedadlách 28,9 cm predstavuje najvyššiu hodnotu v stredne veľkých SUV. Prístup do vozidla uľahčujú dvere s uhlom otvorenia 70 ° vpredu a 77 ° vzadu.
V kokpite vpredu a aj na zadných sedadlách nájde posádka vysoký komfort a pohdlie aj na diaľkových jazdách. Nastaviteľná bedrová opierka je k dispozícii pre sedadlo vodiča od Intenso vybavenia. Najvyššia výbava Initiale Paris zahŕňa predné sedadlá s elektrickým ovládaním v 6 smeroch a vyhrievané sedadlá s integrovaným vetraním. Aj vzadu sú vyhrievané sedadlá k dispozícii.
Priestor ako vo veľkom modeli Combo
Variabilita Koleos je porovnateľná s priestranným modelom Combo. Jedným z príkladov je odnímateľná a nastaviteľná variabilná podlaha batožinového priestoru. V dolnej polohe je maximálny objem batožinového priestoru 498 litrov po okraj okna (VDA). So zloženým zadným operadlom sa kapacity batožinového priestoru zvýši na 1 706 litrov. Vtedy nie je problémom prepravovť bicykle a ďalšie športové vybavenie vo vozidle. Okrem toho sú v interiéri všestranného SUV regály s celkovým objemom 30 litrov.
Špičková motorizácia
Na výber sú dva moderné štvorvalcové turbodieslové agregáty so systémo Start-Stop. Koleos je k dispozícii s motorom Energy dCi 130 s pohonom predných kolies a vo variantoch Energy dCi 175 4WD a Energy dCi 175 4WD X-tronic s variabilným pohonom všetkých kolies ALL MODE 4×4-i.
Výkonný 2,0-litrový motor má najvyšší výkon130 kW/177 k a mobilizuje maximálny krútiaci moment 380 Nm pri 2000 ot/min. Štvorvalec Energy dCi 175 4WD je k dispozícii s dvomi prevodovkami: 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a s novo vyvinutou prevodovkou CVT X-tronic s plynule meniteľným prevodovým pomerom. Kombinovaná spotreba je 4,6 litra na 100 kilometrov (120 g CO 2/km).
Páčkovým prepínačom na ľavej strane volantu môže vodič zvoliť jeden z troch jazdných režimov. V režime AUTO má Koleos pohon predných kolies s nízkym valivým odporom. Iba v prípade, že dosiahne až 50 percent krútiaceho momentu sa pripojí automaticky pohon zadnej nápravy. V ťažkom teréne alebo v zimných podmienkach si vodič môže zvoliť režim LOCK, kedy sa pohon nad rýchlosťou 40 km/h distribuje medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 50:50. Vodič si môže tiež zvoliť iba pohon predných kolies (režim 2WD) .
Renault (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov