Briti majú radi značku Škoda
Škoda Yeti sa opäť stala víťazom prestížnej britskej ankety Auto Express Driver Power 2014. Štvrtým celkovým víťazstvom v rade potvrdila značka ŠKODA svoju pozíciu najobľúbenejšej značky medzi britskými vodičmi. Modely českej automobilky triumfovali v piatich kategóriách, čím sa ŠKODA stala jednoznačne najúspešnejšou značkou ankety Auto Express Driver Power 2014.
50 000 respondentov prestížnej britskej ankety Auto Express Driver Power, ktorí hodnotili svoje vozidlá v mnohých kľúčových oblastiach od praktickosti až po jazdný komfort, vynieslo model Škoda Yeti na prvé miesto. Model Yeti, ktorý dosiahol najvyššie skóre v spokojnosti vodičov (92,78 %), však nezostal na špičke hodnotenia ako škoda osamotený. Na stupne víťazov vystúpili na druhom a treťom mieste modely Citigo (92,62 %) a Superb (91,68 %).
Okrem trojitého triumfu získala Škoda ďalších päť víťazstiev v čiastkových kategóriách. Model Yeti bol vodičmi vyhlásený za najlepšie SUV/terénne vozidlo, Citigo si odniesol trofej za najlepší mestský automobil a Superb zvíťazil medzi rodinnými vozidlami. Citigo zvíťazil tiež v hodnotení prevádzkových nákladov, modelu Yeti čitatelia prisúdili prvenstvo aj za najjednoduchšiu obsluhu.
Opätovným víťazstvom v ankete Auto Express Driver Power sa model Yeti stáva jedným z historicky najoceňovanejších modelov značky ŠKODA vo Veľkej Británii. Doteraz získal vyše 25 ocenení od médií, zákazníkov i automobilových profesionálov, vrátane cien Auto roka Auto Express Car (2010), Najlepšie rodinné auto Top Gear (2010) a Auto roka Honest John (2011).
Zdroj: Škoda Auto (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov