Mercedes-AMG E 63 + 4MATIC a E 63 S 4MATIC +: Nová definícia sedanu strednej triedy
S budúcou generáciou E 63 + 4MATIC a E 63 S 4MATIC + Mercedes AMG vyrobil najchytrejší sedan strednej triedy všetkých čias a stanovil nové meradlá s inovatívnymi technológiami v tomto segmente.
Inteligentné stratégie jazdy zvyšuje limity dynamické jazdné vlastnosti sedana na úplne novú úroveň. Za vynikajúce hnaciu silu je zodpovedný 4,0-litrový V8 biturbo motor s výkonom až 450 kW (612 koní). Je doposiaľ vôbec najsilnejším motorom, aký poháňal Mercedes Triedy E. Zároveň sa stal efektívnejším vďaka štandardnej deaktivácie valcov. So zrýchlením 3,4 sekundy z 0 – 100 km/h nový sedan tiež vytvoril nový rekord vo svojej triede.
S najnovšou generácia modelov E 63 4MATIC + a E 63 S 4MATIC + Mercedes AMG prináša celý rad noviniek: inovatívnu technológiu pohonu a vysoký výkon spojený s unikátnym dizajnom, exkluzívnym vybavením a najnovšími informačnými a zábavnými funkciami pre rozsiahlu sieť multimediálnych aplikácií.
„S novými modelmi E 63 sme urobbili najväčší vývojový krok, aký sme kedy zaznamenali v novej generácii modelov. Zvlášť dôležitá pre nás bola jazdná dynamika. Vybrali sme plne variabilný pohon všetkých kolies v kombinácii so zvýšeným výkonom 4,0 litrového V8 Biturbo motora, ktorý je zákkladom pre vynikajúce jazdné vlastnosti,“ zdôraznil Tobias Moers, generálny riaditeľ spoločnosti Mercedes AMG GmbH .
Nové výkonné vrcholy
Pohonná jednotka AMG 4,0 l V8 biturbo v modeli E 63 S 4MATIC + dosahuje výkon 450 kW (612 koní). Zaujímavý je tiež jej maximálny krútiaci moment 850 Nm, právom označený za nový rekord. K dispozícii je v širokom rozsahu otáčok 2500-4500/min. a sprostredkuje tak v akejkoľvek polohe akceleračného pedála vynikajúcu suverenitu. E 63 + 4MATIC má výkon 420 kW (571 koní) a 750 Nm krútiaceho momentu. Vďaka štandardnej deaktivácii valcov a ďalších opatrení je nový športový sedan aj modelom účinnosti: S kombinovanou spotrebou 8,8 litra a úrovňou emisií CO2 199 gramov na kilometer podali modely E 63 4MATIC + a E 63 S 4MATIC + nové príklady v konkurenčnom prostredí.
Pokročilý motor AMG 4,0 l V8 s osvedčenými dvoma turbodúchadlami, v ktorom sú dva nakladače, usporiadaných mimo radmi valcov, ale medzi valcami-V. Výhody “hot vnútorné V”: kompaktný tvar motora, spontánny reakciu twin-scroll turbodúchadlom a nízkymi emisiami vďaka optimálnemu prúdeniu v monobloku katalyzátorov.
Technické údaje
Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ | Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ | |
Motor | 4,0-Liter-V8 s priamym vstrekvaním a preplňovaním Biturbo | 4,0-Liter-V8 s priamym vstrekvaním a preplňovaním Biturbo |
Objem | 3982 cm3 | 3982 cm3 |
Výkon | 420 kW (571 k) pri 5750-6500/min | 450 kW (612 k) pri 5750-6500/min |
Max. krútiaci moment | 750 Nm pri 2250-5000/min | 850 Nm pri2500-4500/min |
Pohon | Permanentný pohon 4×4 AMG Performance 4MATIC | Permanentný pohon 4×4 AMG Performance 4MATIC+ s Drift Mode |
Prevodovka | 9 stupňová AMG SPEEDSHIFT MCT | 9 stupňová AMG SPEEDSHIFT MCT |
Kombinovaná spotreba |
9,1 – 8,8 l/100 km |
9,1 – 8,8 l/100 km |
CO2-emisie | 207 – 199 g/km | 207 – 199 g/km |
Trieda | D | D |
Hmotnosť | 1.875/1.950 kg | 1.880/1.955 kg |
Zrýchlenie 0-100 km/h | 3,5 s | 3,4 s |
V/max. | 250 km/h | 250 km/h |
AMG SPEEDSHIFT MCT umožnila pružnejšie reakcie. Ďalším vrcholom je úplne novo vyvinutý pohon všetkých kolies 4MATIC AMG Performance +. Spája výhody rôznych koncepcií pohonu. Plne variabilné rozdelenie krútiaceho momentu na prednú a zadnú nápravu zabezpečuje optimálnu trakciu na fyzikálnej hranici vo všetkých jazdných podmienkach.
Daimler (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov