Opel prináša nové logo a mení imidž
Opel má nové logo, ktoré je odteraz jemnejšie nakreslené a má nové písmo „Opel Next“, k tomu jasná žltá farba signalizujú inovatívnu silu značky.
Pýtate sa, čo je cieľom tejto na oko decentne zmeny? Jednoducho aj oni chcú byť ešte modernejší a vzhľadovo odvážnejší. Opel vždy stál za demokratizáciu inovácií a mobility. „Nový Opel“ teraz vyjadruje tohto ducha svojou sviežou korporátnou identitou.
V prvej polovici roku 2021 prídu prvé nové modely v novej identite. Budú to Opel Crossland a úplne nový Opel Mokka. Navyše Nemci tvrdia, že svojou modernosťou dokonale zapadnú do sveta dneška ale aj zajtrajška.
“Sme sebavedomí, mladícki a inkluzívni.” V tejto novej ére Opel čerpá inšpiráciu z progresívnej, „studenej až chladnej“ modernej nemeckej kultúry a znovu sa objavuje tá odvážna, čistá a súčasná. Toto je vyjadrenie našej novej identity značky a absolútne predstavuje našu vzrušujúcu novú produktovú radu, “hovorí Xavier Duchemin, výkonný riaditeľ marketingu, predaja a popredajného predaja spoločnosti Opel.
Nový dizajn upustí od ozdôb a rušivých prvkov. Odráža tak precíznu nemeckú filozofiu dizajnu značky – odvážnu a čistú.
„Nová doba potrebuje moderné značky a moderné značky potrebujú jasný dizajn. S novými prvkami značky vyjadrujeme našu požiadavku byť osobitý, progresívny, otvorený novému a otvorený budúcnosti, “vysvetľuje európsky šéf marketingu Patrick Fourniol.
Nový vzhľad sa prejaví vo všetkých oblastiach – od výrobkov až po marketing a predaj. Bude zavedený vo všetkých komunikačných kanáloch a oblastiach. Nové logo bolo vyvinuté v spolupráci aj s agentúrou VELOCITY McCANN.
Zdroj: OPEL
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov