Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Peugeot Rifter: Viac ako len nové meno

Peugeot Rifter v ponuke automobilky nahrádza Partner Tepee. Dostal karosériu a techniku, ktorá majiteľovi umožní zvládať dobrodružstvá nielen každodenného života.

   

Rifter je postavený na na novej platforme EMP2 a bude k dispozícii v dvoch verziách. Interiér teda dokáže ponúknuť pohodlné cestovanie  pre 5 aj pre 7 cestujúcich. Dizajn karosérie zodpovedá súčasnému smerovaniu značky, na rozdiel od štandardných modelov, však zvýrazňuje robustnosť a odolnosť. Cieľom automobilky je, aby sa Rifter stal prvou voľbou motoristov, ktorí radi trávia čas aktívne. S touto charakteristikou samozrejme korešponduje premyslená variabilita usporiadania interiéru, dobrá prepravná kapacita a viacero praktických riešení. K tým, ktoré sa osvedčili u predchodcu, konštruktéri pridáva aj viacero nových. Pracovisko vodiča, po vzore iných modelov značky, dostal i-Cockpit. Centrálnej časti prístrojovej dosky dominuje 8-palcový displej multimediálneho systému, klimatizácia dostala praktický a ergonomicky vydarený ovládací panel. Široká stredná časť medzi sedadlami okrem ovládacích prvkov, napríklad prstenca voliča automatickej prevodovky, obsahuje viacero praktických odkladacích priečinkov.

   

   

Pod prednú kapotou Peugeot namiešal rozumnú paletu motorov. Základ bude tvoriť osvedčený benzínový trojvalec 1.2 PureTech s maximálnym výkonom 82 kW (110 k) a 96 kW (130 k), turbodiesel 1.5 BlueHDi bude na výber až v troch výkonových úrovniach – 55 kW (75 k) , 75 kW (100 k) a 96 kW (130 k). Vybrané motory budú k dispozícii aj s novým osemstupňovým automatom. O pohone 4×4 zatiaľ nepadlo ani slovo, na jazdu mimo spevnených ciest majiteľ môže počítať s asistenciou systému Advanced Grip Control.

   

 

(šr)

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov