Nová Honda CR-V, ktorá sa od minulého roka predáva v USA, sa nám ešte pred debutom na ženevskom autosalóne predstavuje v európskej špecifikácii. Podľa očakávania je nová generácia väčšia, z čoho budú profitovať cestujúci.
Prepracovaný je aj interiér a zostava komfortných a bezpečnostných prvkov výbavy. Správou dňa však je, že novinka prináša zásadnú zmenu v ponuke pohonných agregátov. Po problémoch dieselových motorov asi nikoho neprekvapí, že nová Honda CR-V už naftu tankovať nebude. Auto miesto toho dostane nový hybridný pohon, ktorý tvorí dvojlitrový benzínový štvorvalec i-VTEC pracujúci v Atkinsonovom cykle a dva elektrické motory. Honda tento systém nazýva Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD). Okrem novej pohonnej jednotky i-MMD Hybrid je pre nový model CR-V k dispozícii aj benzínový motor VTEC Turbo s objemom 1,5 litra, ktorý sa dodáva so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo bezstupňovým automatom CVT. Štandardne sa oba motory dodávajú s pohonom predných kolies, ale k dispozícii je aj možnosť 4WD.
(šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov