Audi predstavilo kompaktné okuliare
Automobilky vyvíjajú netradičné technické riešenia, aby oslovili čo najväčší okruh zákazníkov. Audi nedávno predstavilo nový druh okuliarov, ktoré umožnia zákazníkovi virtuálnu prehliadku svojho nového automobilu ešte dávno pred dodaním.
Audi ponúka takúto možnosť ako prvá automobilka. Zákazník si pred objednaním automobilu môže prezrieť všetky detaily jeho konfigurácie. Po nasadení okuliarov sa ocitne pri svojom nakonfigurovanom vozidle a môže dôkladne prezrieť automobil zo všetkých strán.
Audi prostredníctvom okuliarov ponúka virtuálnu prehliadku celého svojho portfólia automobilov, vrátane všetkých prvkov výbav a individualizácií automobilu.
Zákazník môže “naživo” vidieť, ako vyzerá kombinácia vonkajšieho odtieňa farby s interiérovou kožou, či obkladmi palubnej dosky. Zákazník tak získava najreálnejší pohľad na zvolenú kombináciu, blízku realite. Veľmi podrobné záznamy zabezpečuje vysokovýkonný počítač, ktorý ich zobrazuje vo vysokej kvalite a frekvencii obrazu. Okuliare majú tiež slúchadlá od Bang & Olufsen vytvárajúce realistický zvuk, od uzatvárania dverí až po 14-kanálový sound system v novom Audi A8.
Audi vyvíja virtuálne technológie na zobrazenie reality pre zákazníka od roku 2012. Projekt Audi City predstavuje skutočný „Cyberstore“, kde majú návštevníci možnosť konfigurácie svojho automobilu krok za krokom.
Projekt Audi City v tomto roku otvoria v Moskve, štvrtom meste po Londýne, Pekingu a Berlíne. Špeciálne okuliare budú podľa automobilky dostupné už v priebehu tohto roka.
MM, Audi
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov